Deweloperzy w styczniu 2022 roku zamkną multiplayer gier Halo na Xboksie 360
343 Industries przesunęło datę odłączenia grom Halo na Xboksie 360 wtyczki sieciowej - z grudnia tego roku na 13 stycznia przyszłego!
Studio 343 Industries aktualnie szykuje się do długo oczekiwanej premiery Halo Infinite - szóstej pełnoprawnej odsłony cyklu, która kontynuować będzie przygody Master Chiefa. Multiplayer w tej części będzie rewolucyjny, ponieważ utrzymany w formule free to play - a zatem dostępny dla wszystkich. W tym czasie twórcy reagują też na malejącą liczbę graczy w multikach Halo na Xboksie 360 - opóźniając jednocześnie datę zamknięcia serwerów.
Pierwotnie dzieła z serii Halo wydane na siódmej generacji konsol, czyli poczciwym Xboksie 360, miały zostać odłączone od sieciowej wtyczki już w grudniu tego roku. Jednak twórcy zrewidowali swoje plany i w ten sposób opóźniono wyłączenie z nich komponentu sieciowego. Nowa data to 13 stycznia przyszłego roku - napisano na Halowaypoint.
Wśród ofiar znajdują się Halo 3, Halo 3: ODST, Halo: Reach oraz Halo 4 - w nie po tej dacie nie będzie można grać przez Internet. Jednak część funkcjonalności ma zostać jeszcze zachowana. Chodzi m.in. o możliwość modyfikacji swojego Spartanina czy też dostęp do statystyk. Dokładniejszą rozpiskę znajdziecie na grafice poniżej.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler