NCSoft obiecuje przynajmniej jeden duży update do Aion rocznie!

NCSoft nie może ostatnio narzekać na nieurodzaj. Najnowszy projekt tejże firmy - rzecz jasna MMO, bo jakżeby inaczej - nazwany Aion: The Tower of Eternity, w samym pre-orderze zyskał ponad 400000 nabywców, co jest wynikiem imponującym (pisaliśmy o tym oczywiście, a więcej informacji tutaj).

@ 21.09.2009, 18:24
"Redmeer"
pc


NCSoft nie może ostatnio narzekać na nieurodzaj. Najnowszy projekt tejże firmy - rzecz jasna MMO, bo jakżeby inaczej - nazwany Aion: The Tower of Eternity, w samym pre-orderze zyskał ponad 400000 nabywców, co jest wynikiem imponującym (pisaliśmy o tym oczywiście, a więcej informacji tutaj). Developer dodatkowo nakręca marketingową karuzelę nęcąc nas obiecującymi zapowiedziami.

Kolejną z nich jest wieść odnośnie regularnego uzupełniania świata gry o kolejne dodatki. Twórcy zarzekają się, że możliwe jest, aby co roku wydawać do Aiona obszerne rozszerzenie, zawierające bardzo dużo nowinek i usprawnień. Manager NCSoftu - Christian Peter Heimbach, te buńczuczne przechwałki argumentował słowami:

"Znacie jakość naszej pracy z poprzednich projektów. Teraz pracujemy ciężko, by zestawić team tak, aby uczynić możliwym coroczne wypuszczanie dodatków do Aion za darmo dla każdego gracza. Obecnie kalkulujemy jak duży może być update, by jego kompletne stworzenie w takim czasie nie przysparzało nam trudności."

Podsumowując, Guild Wars im zły nie wyszedł, a i regularnie go wzbogacano o dodatki, toteż wiele wskazuje na to, iż ta zuchwałość nie jest za bardzo na wyrost. Niemniej poczekamy, zobaczymy. Serwery Aion u nas startują 25 września.

Sprawdź także:
Guild Wars

Guild Wars

Premiera: 28 kwietnia 2005
PC

Długo przed pojawieniem się ludzi, świat Tyrii zamieszkiwała sprowadzona przez bogów rasa węży. Nie były to jednak zwykłe gady, lecz istoty poruszające się w pozycji wypr...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?