Batman: Arkham Asylum - obejrzyj prezentację zaawansowanej fizyki gry.

Do PeCetowej premiery Batman: Arkham Asylum, jednej z lepiej zapowiadających się w tym roku produkcji (co zresztą potwierdza choćby nasza recenzja wersji skierowanej do posiadaczy Xbox 360) pozostały niecałe dwa tygodnie.

@ 05.09.2009, 17:08
pc

Batman: Arkham Asylum  - obejrzyj prezentację zaawansowanej fizyki gry.

Do PeCetowej premiery Batman: Arkham Asylum, jednej z lepiej zapowiadających się w tym roku produkcji (co zresztą potwierdza choćby nasza recenzja wersji skierowanej do posiadaczy Xbox 360) pozostały niecałe dwa tygodnie. Produkt zawita w Polsce w okolicach 18 września, zaś już dzisiaj możecie obejrzeć film, prezentujący możliwości, jakie wykorzystuje on dzięki obecności kart graficznych firmy nVidia w bebechach blaszaka. Chodzi rzecz jasna o posługiwanie się niezwykle spektakularną technologią PhysX, w posiadanie której wspomniana korporacja weszła już jakiś czas temu, oferującą niesamowite momentami efekty zaawansowanej fizyki w grze. Trzeba przy tym otwarcie powiedzieć, że jeśli jesteście we władaniu stosunkowo mocnej grafiki od kalifornijskiego producenta, to z całą pewnością nie pożałujecie tego grając w tytuł od RockSteady Studios.

Batman: Arkham Asylum  - obejrzyj prezentację zaawansowanej fizyki gry.

Oglądając poniższy materiał video zobaczycie szereg ujęć, pokazujących zarówno przekonująco wyglądające niszczenie otoczenia, korzystanie z niego czy innego rodzaju oddziaływanie nań, a także niewielkie, acz zauważalne smaczki, takie jak realistycznie reagujące elementy cząsteczkowe środowiska. Zobaczcie zresztą sami.


Sprawdź także:
Batman: Arkham Asylum

Batman: Arkham Asylum

Premiera: 15 września 2009
PC, PS3, XBOX 360

Batman: Arkham Asylum to pierwsza next-genowa część przygód jednego z najsłynniejszych bohaterów komiksowego uniwersum DC. Zgodnie z tytułem, gracze mają okazję odwiedzić...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosPapisotoromek   @   17:40, 05.09.2009
Tak się zachwycacie tą technologią PhysX a nie jest wcale taka doskonała. Pamiętajmy także jak wyglądała różnica w grze Mirror's Edge między wersją na X360/PS3 a PC. Dodali sobie te żałosne flagi i transparenty powiewające na wietrze. Tu widać trochę więcej, ale wcale tego PhysX nie potrzebuję.
0 kudosPapisotoromek   @   21:44, 05.09.2009
Spoko, po prostu dużo ludzi strasznie się tym podnieca, ten post był skierowany nie tyle do redakcji to co do ogółu osób, które się tą technologią zachwycają ; )