Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu
Metro Exodus - starcia z mutantami na 'mad-maksowym' gameplayu - komentarze

Offline
shuwar //grupa Wojownicy RPG » [ Obywatel 2014 i 2018 ]0 kudos
Ah... i jest snajperka, którą uwielbiam. W Andromedzie, to był najczęściej używany typ broni przeze mnie. Lubię raz, precyzyjnie, za to z przytupem rypnąć.

Trochę tam pustawo na tych obszarach, ale ogólnie wygląda nieźle (choć nie tak, jak na pierwszych zapowiedziach, gdzie pokazywano możliwości ray tracingu.



Offline
dabi132 //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ Lord Sith (exp. 13423 / 16200) lvl 14 ]1 kudos
Fenomenalnie to wygląda. Jeszcze niecały miesiąc i będzie grane. Akurat puste przestrzenie mi nie przeszkadzają jeśli nie będą zbyt rozległe. W końcu to świat po wybuchu atomowym, więc siłą rzeczy nie może być kupy NPC'ów.

Offline
dabi132 //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ Lord Sith (exp. 13423 / 16200) lvl 14 ]0 kudos
Cytat: IgI123
Pustynne, ciepłe klimaty jak dla mnie średnio do tego świata pasują.

Ale akcja będzie rozgrywała się przez 12 miesięcy i świat przedstawiony będzie w 4 porach roku, co moim zdaniem jest ciekawym rozwiązaniem.

Offline
MicMus123456789 //grupa Wojownicy RPG » [ Obywatel 2011 ]0 kudos
Cytat: IgI123
Pustynne, ciepłe klimaty jak dla mnie średnio do tego świata pasują.


Skoro taki krajobraz w grze się pojawia na pewno nie jest bez przyczyny. Pewnie będzie to jakoś wyjaśnione w grze. Po za tym ta mapa to chyba wyschnięte dno morza czy coś takiego.

Liczba czytelników: 475816, z czego dziś dołączyło: 0.
Czytelnicy założyli 53789 wątków oraz napisali 675852 postów.