Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu

Call of Duty: Black Ops III (PC)

ObserwujMam (24)Gram (3)Ukończone (10)Kupię (5)

Na której konsoli Call of Duty: Black Ops 3 wypada lepiej? - komentarze



Offline
Lucas-AT //grupa Stara Gwardia » [ Hamster\'s Creed (exp. 9315 / 10800) lvl 13 ]0 kudos
Cytat: TheCerbis
Niższa rozdzielczość na XONE a i tak oprawa jest ścięta? Dziwne. Tak na dobrą sprawę ja nie widzę różnicy na materiałach wideo.

Nie widać, bo kompresja Youtube zabija wszystkie detale, które wynikają ze zmiany rozdzielczości. By zobaczyć różnicę trzeba dokonać porównania na swoim telewizorze.

Offline
Fox46 //grupa Wojownicy RPG » [ Maestro de la Orden (exp. 150432 / 8388600) lvl 20 ]0 kudos
180p to jeszcze nie tragedia. trzeba by z lupą być by coś zauważyć. Miałem okazję sprawdzić Wiedźmina 3 na 900p i 1080p zmiany były takie jak w cale, i to przy TV 46cali to tym bardziej detale powinny bić się w oczy, nic bardziej mylnego.
Różnice były dosłownie kosmetyczne, całą wielką walkę o dupne rozdzielczości 1080p nad 900p dopiero zauważymy pod koniec generacji konsol czyli za kilka lat.
Choć ja dalej zostaję przy swoim, iż obecna generacja nie nadaje się do obsługi 1080p czyli Full HD, Xbox One już się z tym pogodziło, PS4 widać jeszcze jak może to daję, a jak może dać by odbiło to się na płynności gry to i tak za przeproszeniem wpieprza 1080p by pokazać że jest No1. Tyle że w tedy to się odbija na komforcie grania.

Offline
Lucas-AT //grupa Stara Gwardia » [ Hamster\'s Creed (exp. 9315 / 10800) lvl 13 ]0 kudos
1080p to 40% więcej pikseli niż 900p. Przy 900p jest przede wszystkim gorszy antyaliasing, a obiekty w oddali są mniej widoczne. Różnice są widoczne, ale nie są duże. Najlepiej zmienić rozdzielczość w grze na PC, by samemu się przekonać, jak to wygląda w praktyce, tym bardziej, że jest ten sam monitor i te same ustawienia obrazu. Mimo wszystko przy tak wysokich rozdzielczościach ta różnica jest po prostu niwelowana, więc 900p to nadal czysty obraz i to samo doświadczenie.

Konsole nie mają żadnych problemów by obsłużyć 1080p (ale bardziej nie ma PS4). Rozdzielczość to tylko jeden z wielu parametrów grafiki. Sprzęt dostaje zadyszki, gdy twórcy dają dużo detali, wprowadzają zniszczalne otoczenie i zaawansowane AI, a do tego gra ma otwarty świat. Chodzi więc o OGÓŁ grafiki. Jej rozwój idzie w nieskończoność, więc podążając tym tokiem rozumowania nawet PS5 nie będzie przystosowane do 1080p, gdy na ekranie zamiast 30 postaci będzie 300.

No i dużo też wynika z lenistwa twórców i wypuszczania gier za szybko. Taki MGS5, Batman Arkham City, Metro Redux czy Dragon Age Inkwizycja to właśnie przykłady świetnej optymalizacji.

Liczba czytelników: 475817, z czego dziś dołączyło: 0.
Czytelnicy założyli 53795 wątków oraz napisali 675856 postów.