Cytat: J3DAJ
Unity to rzeczywiście bardzo dobry przykład. To jedna z niewielu gier która dziwnym zbiegiem okoliczności wyszła w bundlu z konsola Microsoftu, i na niej też lepiej chodzi, hmmm.
No nie wiem, na PS4 w wersji podstawowej miałeś 19 klatek a na XO miałeś 23-24 klatki, Gdzie w wiedźminie różnica to aż 8-9 klatek więc 2x większa niż w UNITY. Biorąc pod uwagę iż UNITY miało skopaną optymalizację do granic możliwości.
W przypadku W3 jest o niebo lepiej (mam na myśli XO) gorzej na PS4 bo by zrobić na konsoli 1080p z ograniczeniami trzeba się naprawdę napocić.
W przypadku W3 dużo daję 900p i w UNITY też mamy 900p więc dokładnie widać że "nowa generacja" nie nadaje się na 1080p. A na chama się wyciska to 1080p potem masz skutki właśnie tego FullHD.
Jakby tego było mało z powodu że sprzęt jest taki nie inny trzeba dłużej przy nim dłubać znacznie dłużej, bo słaby Hardware= trzeba dłużej znacznie dłużej pobawić się przy zamkniętej architekturze konsoli i wyciskać z niej tyle ile się da. Ale developerzy wydając na 3x platformy nie mają czasu na to. A potem masz gry w 1080p z ładną grafiką ale ze słabą optymalizacją.
Jakby W3 miał wyjść w 30 klatkach to musiała by być obsuwa kolejna nie ma co a CDP nie mogło sobie na to pozwolić, albo raczej nie chciało.
Cytat: Lucas-AT
Patch może coś naprawić. Już 1.01 naprawił to i owo. Dobrym przykładem jest GTA V na PS4, gdzie Rockstar naprawiło spadki na ruchliwych skrzyżowaniach. Teraz gra działa w niemal betonowych 30 klatkach.
Widzisz musieli poprawić bo jakby chcieli to zrobić na dzień premiery to na 100% musieli by kolejny raz przesunąć premierę. By finalnie jak napisałeś gra działała na 100% w 30 klatkach. A to tylko remaster który miał spadki do 2-3 klatek