Offline
Cytat: Svirus
co do Snajpera Ellite - porównanie tych tytułów nie jak się ma bo to jest TPP, a snajper jest FPS-em. ale to już nie ważne.
Argument nieistotny, na siłę. To czy, kamera wisi za postacią, czy nie, nie ma tutaj znaczenia - w końcu i tak w najważniejszych momentach patrzymy przez lunetkę. Na dodatek już porównanie pierwszych części obu serii przemawia na korzyść tworu Brytyjczyków - ekran nie zaciemnia się cały podczas patrzenia przez lunetkę, a na możliwości postaci wpływa też stan jej zdrowia. Co innego, gdyby jedna z gier była shooterem, a drugą strategią turową...co do Snajpera Ellite - porównanie tych tytułów nie jak się ma bo to jest TPP, a snajper jest FPS-em. ale to już nie ważne.
Cytat: Svirus
Call of Duty NIE JEST Liniowe? HE no ja to widzę inaczej,
Widać nie zrozumiałeś ironii.Call of Duty NIE JEST Liniowe? HE no ja to widzę inaczej,
Reasumując - sam przyznałeś rację, że GW2 jest liniowe. A liniowość jednak dość negatywnie wpływa na odbiór gry snajperskiej. Jeden, dwa etapy po sznurku (jak choćby dziś już ikoniczny Czarnobyl w MW) można zrozumieć, ale nie całą grę.