Lords of the Fallen (PS4) - okladka

Lords of the Fallen (PS4)

Premiera:
28 października 2014
Premiera PL:
28 października 2014
Platformy:
Gatunek:
RPG
Język:
- napisy
Producent:
Dystrybutor:
Strona:
brak danych

ObserwujMam (25)Gram (9)Ukończone (10)Kupię (5)

Opis Lords of the Fallen (PS4)
DevMat @ 14:02 23.04.2013
"DevMat"

Śr. długość gry: 23h 57min

+ czaswięcej

Lords of the Fallen to wymagająca gra cRPG stworzona przez polskie studio CI Games. Nad pracami czuwał były pracownik CD Projekt - Tomasz Gop - który pełnił funkcję dyrektora generalnego podczas produkcji dwóch pierwszych części Wiedźmina.

Akcja została osadzona w średniowiecznym świecie fantasy, w którym władze sprawuje upadły bóg. Wcielamy się w postać Harkyna, wyrzutka i skazańca. Liczne tatuaże pokrywające jego całe ciało są dowodem każdej zbrodni, którą popełnił. Tym razem staje naprzeciw całego legionu Rhogarów, aby zaprowadzić porządek na świecie i nie dopuścić do ponownego zalegnięcia zła w samo jądro Ziemi.

Mechanika rozgrywki jest bardzo wymagająca - producenci gry wzorowali się na Dark Souls, co już z samej definicji może budzić obrzydzenie niewprawionych graczy. Musimy zatem zdecydować się na jedną z trzech dostępnych klas naszego bohatera (wojownika, maga lub też skrytobójcy) i na specjalizację (magia albo trening bojowy). Możliwe jest także połączenie obu szkół. Wykonując kolejne zadania, ubijając kolejne zastępy przeciwników, otrzymujemy punkty doświadczenia - rozdajemy je na odpowiednio przygotowanych drzewkach umiejętności. Każde wygląda inaczej, w zależności od naszej klasy.

Model walki różni się nieco od wspomnianego Dark Souls. Jest ciut szybszy, bardziej dynamiczny, ale i realistyczny zarazem. Podczas starć z większymi grupami przeciwników musimy ostrożnie stawiać każdy krok, bowiem nieprzemyślane ruchy często kończą się zakończeniem zabawy.


Wkład w encyklopedię mieli:   Dirian, Materdea,
PEGI: Od 16 latZawiera przemocZawiera mocny językZawiera sceny wywołujące strach
Screeny z Lords of the Fallen (PS4)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosMicMus123456789   @   13:08, 22.06.2021
W końcu po tylu latach zebrałem się do gry, przeszedłem ją i powiem szczerze, że nie było to zbyt porywające doświadczenie. Po ograniu kilku trudnych tytułów jak Demon's Souls, seria Nioh i The Surge spodziewałem się po Lordach równie wysokiego poziomu trudności jak i ogólnie wyzwania, niestety moim zdaniem poziom trudności w tej grze leży. Prawie wszyscy bossowie padli przy pierwszym podejściu, a zaznaczam, że po za dwoma pierwszymi nie znałem ich w ogóle, częściej ginąłem przez to, że poszedłem nie tą drogą co trzeba. Do tego akcja gry dzieje się w dość małej lokacji nawet doliczając wymiar Rogharów, a punktów zapisy jest od groma, co chwilę na jakiś wpadamy. Największym plusem za to była dla mnie fabuła, która w tego typu grach jest ciężka do znalezienia, a tu była w miarę przyjemnie podana, choć animacje postaci są straszne. Do tego spadają klatki za każdym razem kiedy w obrócimy kamerę w stronę palącego się ognia. I mimo tego wszystkiego to grało się ogólnie dobrze, ale mam nadzieję, że przy drugiej części o ile ta w ogóle powstanie bardziej się postarają przy kreacji świata i podkręcą poziom trudności.
0 kudosLucas-AT   @   18:26, 22.06.2021
Lords of the Fallen było dobrą grą do ogrania w 2014 roku, jak na ówcześnie nowych konsolach nie było jeszcze wiele gier.
0 kudoswyattloftin   @   03:43, 16.08.2021
Cytat: Lucas-AT
Lords of the Fallen było dobrą grą do ogrania w 2014 roku, jak na ówcześnie nowych konsolach nie było jeszcze wiele gier. slope game

dokładnie tak