@Dirian nie mam na myśli jakiegoś kopiowania lokacji tylko takich mniej istotnych elementów jak jakieś mniejsze budynki itp. To są takie elementy, których na pierwszy rzut oka nie skojarzysz, że są przeniesione, ale będziesz miał poczucie, że już je gdzieś widziałeś. W ich grach to występuje i to się rozszerza na kolejne produkcje. Teraz jakbyś porównał gry AC z Far Cry 3 to znajdziesz bardzo dużo podobieństw. Pewnie nawet Watch Dogs by o to zahaczył, ale nie grałem więc nie mogę tego stwierdzić. Ich ostatnie gry są robione za pomocą generatorów, a konkretniej jednego więc jest duża szablonowość łamana tylko ciekawymi miejscówkami zrobionymi na potrzeby konkretnej gry. Być może tą szablonowość już bardzo mocno widać i dlatego się tłumaczą, chociaż tak naprawdę nie mam pojęcia z czego się tłumaczą i dlaczego. To akurat jest niepokojące w tej wypowiedzi.