Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu
30 FPS vs 60 FPS - jak to jest z tymi klatkami? - komentarze

Offline
J3DAJ //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ Ahmed Terrorysta (exp. 696 / 800) lvl 8 ]0 kudos
Cytat: guy_fawkes
Najpewniej doprowadzi to do stutteringu, czyli zauważalnych przestojów w generowaniu kolejnych klatek. Sprzętu nie usmaży, bo podobnie działa przecież włączenie synchronizacji pionowej. Innymi słowy będzie jeszcze gorzej. Dumny
Nie będzie, ogranicznik klatek nie ma nic do vsync, tym samym nie czeka na synchronizacje każdej z nich. Zwyczajnie ucina nadmiar. Puszcza oko

Cytat: remik1976
Czyli bezsensowne jest blokowanie klatek, bo przy spadku efekt jest taki sam albo nawet gorszy niż przy zwykłym spadku klatek bez blokady.
Mowa była o lataniu klatek między wyższymi wartościami co psuje efekt, blokada temu zapobiega więc nie wiem czy tak bez sensu.

Cytat: Fox46
O 60 klatkach była gadka jak i o 1080p była gadka oraz o super wydajności PCta też była gadka. Wszystko na przestrzeni miesięcy było wypominane i wytykane tym korporacjom. I chyba dalej będzie.....
To wszystko były plotki, ani Microsoft ani Sony nie zabierało w tym oficjalnie głosu. Jeśli ktoś w nie wierzył to jego sprawa.

Jedyne z czym się zgodzę to celowanie w 1080p i to faktycznie oficjalnie było mówione. PS4 jak na razie posiada tylko jedną grę która nie zdołała osiągnąć 1080p czyli BF4 i moim osobistym zdaniem jest to spowodowane niepoprawnym przeportowaniem tej gry z PC (AC IV na początku również chodziło w 900p po czym zostało załatane do 1080p bez utraty ani jednej klatki w gameplayu). XO za to nie potrafi dotrzymać kroku w praktycznie każdej grze multiplatformowej. Z tego powodu ja bym nie wrzucał tych konsol do jednego wora.



Offline
guy_fawkes //grupa Stara Gwardia » [ Hamster\'s Creed (exp. 8909 / 10800) lvl 13 ]0 kudos
Cytat: J3DAJ
Nie będzie, ogranicznik klatek nie ma nic do vsync, tym samym nie czeka na synchronizacje każdej z nich. Zwyczajnie ucina nadmiar. Puszcza oko
Rozumiem, ale remik odnosił się do hipotetycznej sytuacji, w której niewydajny sprzęt jest zmuszany do osiągnięcia niemożliwego dla siebie pułapu klatek na sekundę. Uśmiech

Offline
Daerdin //grupa MiastoGier.pl » [ Junior Community Manager ]0 kudos
Wymagana liczba FPS jest według mnie zależna od gry. Powiedzmy, że w takim Battlefieldzie 30 FPS wystarczy, żeby w miarę komfortowo pograć, ponieważ tempo gry jest dość niskie. Ale spróbujmy z 30 FPSami pograć w Call of Duty. Mogę niemal zagwaratnować, że przy takiej płynności nie mamy właściwie szans na dobry wynik.

Liczba czytelników: 475832, z czego dziś dołączyło: 1.
Czytelnicy założyli 53837 wątków oraz napisali 676000 postów.