Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu
Thief na PS4 działa w rozdzielczości 1080p, na Xbox One w 900p - komentarze

Offline
Fox46 //grupa Wojownicy RPG » [ Maestro de la Orden (exp. 150432 / 8388600) lvl 20 ]0 kudos
Trochę śmieszne bo Thief jedzie na Unreal Engine 3 na bardzo starym silniku(9 letnim). Wiec z jednej strony nie ma co się jarać że na PS4 leci w 1080p a z drugiej XO tylko 900p co jest śmiechem na sali.

Wiadomo że będą tylko drobnostki różniły XO od PS4.
Do tego taki Titanfall który jedzie na SOURCE tez nie poleci w 1080p na XO a jest on o rok starszym silnikiem od Unreal Engine 3.



Kto wie?
bigboy177 //grupa MiastoGier.pl » [ Redaktor Naczelny ]0 kudos
Cytat: Fox46
Trochę śmieszne bo Thief jedzie na Unreal Engine 3 na bardzo starym silniku(9 letnim). Wiec z jednej strony nie ma co się jarać że na PS4 leci w 1080p a z drugiej XO tylko 900p co jest śmiechem na sali.

Wiadomo że będą tylko drobnostki różniły XO od PS4.
Do tego taki Titanfall który jedzie na SOURCE tez nie poleci w 1080p na XO a jest on o rok starszym silnikiem od Unreal Engine 3.

Ja myślę, że dokładnie przez to, że te silniki są tak stare, mają problemy z generowaniem lepszej oprawy. Nie zostały po prostu do tego stworzone. Jak konsole dostaną dedykowane narzędzia, to być może będzie lepiej. Nie żeby te rozdzielczości były rzeczywiście aż tak ważne (istotniejsza jest grywalność), ale może nowe enginy poprawią sytuację.

Liczba czytelników: 475816, z czego dziś dołączyło: 0.
Czytelnicy założyli 53789 wątków oraz napisali 675852 postów.