Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu
Nowy, długi gameplay z Wiedźmina 2. - komentarze

Offline
Ravnarr //grupa Growi Bohaterowie » [ Big Boss (exp. 68711 / 82200) lvl 18 ]0 kudos
Przepraszam, zaśliniłem klawiaturę. Muzyka przepiękna, ciężki kawałek podczas walki mobilizuje do zerwania się z krzesła. Bardzo podoba mi się "aktywna pauza", a właściwie efektowne spowolnienie czasu podczas wyboru znaku. Ciekawi mnie natomiast jedna rzecz - czyżby do medytacji nie było już potrzebne ognisko?

Poza tym, brawa za nowy design kości - są teraz bardziej mistyczne Dumny



Offline
Lehita //grupa Wojownicy RPG » [ Mistrz Kręgu Ognia (exp. 4288 / 4800) lvl 11 ]0 kudos
Jednak w jedynce lepiej wyglądał . Teraz bardziej przypomina zombi Konsternacja Nie widziałem ogniska , ale chyba w jedynce było coś podobnego jeżeli zainwestowaliśmy pkt. Ja tego nie robiłem to pewny nie jestem . Zawstydzony Prawie wszystkie dodawałem do walki Pokręcony

Offline
Lucas-AT //grupa Stara Gwardia » [ Hamster\'s Creed (exp. 9318 / 10800) lvl 13 ]0 kudos
Cytat: gregory16mix
Cytat: Dirian
Gerald? Nie znam jegomościa.
Nie śmiej się Dumny przeglądarka Geralt podkreśla jako błąd Dumny sam kiedyś kliknąłem PPM i poprawiłem, wtedy D. się ze mnie śmiał Uśmiech

No ja tak raz w newsie napisałem. To dopiero wstyd. Puszcza oko

Offline
Decoy7pk //grupa Growi Bohaterowie » [ Komandor Shepard (exp. 749 / 800) lvl 8 ]0 kudos
Ale były one wykonywane przy przeciwniku, a teraz Geralt turla się i w celu uniknięcia, ale też w celu zbliżenia się do przeciwnika, jak w jakimś slasherze/grze akcji. Mi to nie przeszkadza :] Jednak też liczę na jakieś kontry, bo tu ich nie było widać (choć te finiszery fajnie wyglądały Uśmiech )

Liczba czytelników: 475847, z czego dziś dołączyło: 0.
Czytelnicy założyli 53874 wątków oraz napisali 676160 postów.