Machinarium (PS Vita) - okladka

Machinarium (PS Vita)

Premiera:
26 marca 2013
Premiera PL:
01 maja 2013
Platformy:
Gatunek:
Przygodowa
Język:
Producent:
Wydawca:
Dystrybutor:
brak danych
Strona:

ObserwujMam (0)Gram (0)Ukończone (0)Kupię (1)

Opis Machinarium (PS Vita)
DevMat @ 17:24 16.03.2013
"DevMat"

Śr. długość gry: 7h 6min

+ czaswięcej

Machinarium to gra przygodowa autorstwa czeskiego studia - Amanita Design. Twórcy znani są ze stworzenia dwóch części znakomitej flashowej przygodówki - Samorost. Opisywana tu produkcja to klasyczny, dwuwymiarowy point&click, rozgrywany w nietypowej scenerii. Akcja dzieje się bowiem w świecie robotów, gdzie nie napotkamy ani jednej żywej istoty. Towarzyszące nam scenerie to przede wszystkim pustkowia oraz ogromne miasto robotów.

Fabuła opowiada historię jednego z robotów, którego poznajemy, gdy zostaje wygnany na wysypisko. Towarzyszymy mu w powrocie do miasta, gdzie dowiaduje się o spisku Black Cap Brotherhood - bractwa planującego zamach na przywódcę miasta. Nasz podopieczny musi oczywiście pokonać spiskowców, ratując jednocześnie swoją dziewczynę.

Gra nie jest zbyt długa, a jednocześnie o wiele bardziej dynamiczna niż pozostałe pozycje tego typu. Zagadki, które napotkamy na naszej drodze, są stosunkowo proste i nie sprawiają większych trudności. By wejść w interakcję z przedmiotami, muszą być one w zasięgu naszej ręki - bohater może się 'rozciągać', co pozwala na dosięganie normalnie niedostępnych rzeczy.

Poruszamy się po ręcznie malowanych lokacjach. W trakcie rozgrywki nie usłyszymy ani jednej rozmowy - wszystkie interakcje pomiędzy robotami przedstawione są za pomocą dymków - tak jak w komiksie.


Wkład w encyklopedię mieli:   TheCerbis,
Screeny z Machinarium (PS Vita)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?