Papers, Please (PC) - okladka

Papers, Please (PC)

Premiera:
08 sierpnia 2013
Premiera PL:
08 sierpnia 2013
Platformy:
Gatunek:
Logiczna / Przygodowa
Język:
Producent:
Wydawca:
brak danych
Dystrybutor:
brak danych
Strona:

ObserwujMam (17)Gram (3)Ukończone (14)Kupię (2)

Opis Papers, Please (PC)
Dirian @ 22:00 10.08.2013
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!

Śr. długość gry: 9h 35min

+ czaswięcej

Papers, Please to oryginalna logiczna gra, stworzona przez jednego człowieka - Lucasa Pope'a.

Projekt przenosi gracza do fikcyjnego, komunistycznego państwa o nazwie Arstotzka. Naszym zadaniem jest kontrolowanie osób, które chcą dostać się do kraju. W tym celu siadamy w umieszczonej na jego obrzeżach budce i sprawdzamy kolejnych obywateli. Wśród nich znajdą się liczni przemytnicy, tajni agenci czy terroryści, których musimy wyselekcjonować spośród prawych obywateli Arstotzki.

Analizujemy więc dokumenty poszczególnych osób, szukając wszelakich podejrzanych szczegółów. Trzeba wziąć pod uwagę czy paszport nie jest podrobiony lub też nie wzbudza innych podejrzeń, a jego posiadacz jest tym, za kogo się podaje. Za prawidłowo wykonaną pracę otrzymujemy marne wynagrodzenie, niezbędne do wykarmienia licznej rodziny.

Papers, Please pozwala na zabawę w trybie dla pojedynczego gracza, gdzie przygotowano fabularną kampanię z 20 różnymi zakończeniami oraz tryb swobodny.

Screeny z Papers, Please (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudoslooka   @   13:13, 20.09.2013
Zupelnie sie tego nie spodziewalem, ale gra strasznie wciaga. Niby taki prosty pomysl i w ogole a jest tu miejsce na fabule i wybory nie gorsze niz w ME3 ;) Polecam.
0 kudossebogothic   @   06:26, 06.06.2017
Bardzo pomysłowa gra, bo kto by pomyślał, że praca celnika mogłaby być na tyle ciekawa by tworzyć o tym grę? Z pewnością umieszczenie gry w komunistycznych realiach będzie bliskie Polakom. Ciekawa jest ta gra z punktu widzenia tego jak gracz się zachowa względem petentów. Czy okaże się służbistą i będzie rygorystycznie trzymał się przepisów, czy może postawi na czynnik ludzki? Chociaż to drugie niezbyt się sprawdza, gdyż za najmniejsze uchybienie dostajemy błyskawicznie upomnienie. Jest coś pociągającego w tym, że to my decydujemy kto się przedostanie przez granicę, a kto nie. Wystarczy jedna pieczątka... Na razie zobaczyłem 1 z 20 zakończeń, chyba te najgorsze, mam zamiar wracać do tej ciekawej produkcji, bo coś w sobie ma. Przede wszystkim nietuzinkowy pomysł i interesujący klimat.