Uncharted 4: Kres Złodzieja

• Liczba notatek: 1
  • Liczba wpisów: 0
  • Opcjonalne rozmowy: 0

Rozpoczynasz sam w dżungli. Idź więc przed siebie. Trzymając się lewej strony, idź cały czas przed siebie i do góry. Na szczycie przeskocz na półkę skalną z boku i idź dalej. Natrafisz wreszcie na pierwsze ślady brata.

Przed sobą zobaczysz belkę, do której możesz podczepić linę. Nie przeskakuj jednak dalej, ale cofnij się i wskocz na półkę ponad tą, z której zaczynałeś. Będzie tam skarb. Weź go, wróć na dół i dopiero teraz skacz dalej.

Chwyć się krawędzi i wchodź do wąskiej jaskini. Wyjdź z niej i śmigaj półkami do góry. Znajdziesz kolejne ślady Sama. Powyżej będzie natomiast belka, do której możesz przyczepić linę z hakiem. Zrób to więc. Rozhuśtaj się tak, aby sięgnąć półek skalnych z boku.

Następnie do przodu i do góry, aż do kolejnej belki. Z jej pomocą dostaniesz się jeszcze dalej. Znajdziesz tam jeszcze jedne ślady, a potem zmierzaj w prawo, dookoła tutejszego urwiska. Wreszcie dojdziesz na niewielki balkon, a stamtąd musisz przeskoczyć do czegoś w rodzaju pyska. Zrób to i dalej w prawo.

Potem natomiast do góry. Znajdziesz tam obozowisko. Po prawej stronie będzie też ciało, a przy nim notatka. Weź ją, rzecz jasna, i śmigaj dalej przed siebie, po palu i na drugą stronę przepaści. Trafisz do wejścia do jaskini. Przed nim znajdziesz ślady. Zbadaj je i wchodź pomiędzy skały.

Gdy natrafisz na zniszczony most po prostu przeskocz na drugą stronę i idź dalej. Napotkasz kolejne ślady Sama, a potem ślizgawkę, którą kończysz skokiem na skarpę. W kolejnej komnacie wejdź na drewnianą konstrukcję, a gdy ta się złamie, zjedź na dół, rzuć linę w kierunku drewnianej belki i przeskocz na ścianę po przeciwnej stronie.

Gdy to zrobisz, zmierzaj w lewo i zeskocz na półkę niżej. Przed sobą dostrzeżesz jaskinię. Wejdź do niej. Po drugiej stronie znajdziesz komnatę z wieloma roślinami zwisającymi ze ścian. Zeskocz tu na dół i kieruj się do prawego rogu. Znajdziesz tam skrzynki, a na jednej z nich skarb.

Wychodź następnie do góry po półkach skalnych i śmigaj do przodu. Przeskocz na duży słup, wbij czekan i przemieszczaj się w prawo, aż dojdziesz do momentu, w którym będziesz w stanie skorzystać z linki z hakiem. Z niej dostrzeżesz kolejny pal, nieco niżej, musisz się rozhuśtać i skoczyć dalej, łapiąc się następnego punktu. Z niego natomiast wreszcie przeskoczysz na ziemię.

Zjedziesz po ślizgawce na ścianę, a potem do góry. Gdy dojdziesz do kolejnej przepaści zerknij w lewo, zauważysz konstrukcję, do której będziesz w stanie zamocować linkę. Zrób to i zeskocz w dół. Wisząc na lince zsuń się jak najniżej i zerknij w prawo. Pomiędzy skałami dostrzeżesz zaznaczoną na biało krawędź. Rozhuśtaj się solidnie i skocz (w trakcie lotu na lince możesz delikatnie zmieniać kierunek) do niej, a w tamtejszej jaskini znajdziesz skarb.

Przejdź do końca jaskini, zawiśnij na krawędzi i przeskocz na ścianę obok, szykując od razu czekan. Zsuń się na dół i kieruj w prawą stronę. Dojdziesz wreszcie do platformy ponad statkiem Avery’ego. Kieruj się tam dalej do przodu, przeskakując po kolejnych krawędziach i skałach. Dojdziesz wreszcie do solidnej zjeżdżalni.

Skacz na nią i śmigaj na dół. Na końcu skorzystaj z linki, a potem wskocz do wody. W wodzie rozglądnij się dookoła, a zauważysz jaskinię pod wodospadem. Płyń do niej.  W środku przy niebieskiej ścianie znajdziesz skarb. Weź go i wracaj do głównej komnaty.

Obok jaskini zobaczysz wąski przesmyk, skorzystaj z niego. Potem jeszcze jeden po prawej stronie. Dotrzesz w ten sposób pod pomost, na którym znajdują się najemnicy i Rafe. Odpali się wówczas przerywnik. Po nim, przepłyń pod belkami i wypłyń obok. Wejdź wtedy na dok, a rozpocznie się kolejny rozdział.

bigboy177
edytował(a): 3 razy   ●   zmienił(a): 3740 znaków

Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?