Uncharted 4: Kres Złodzieja

• Liczba notatek: 6
  • Liczba wpisów: 2
  • Opcjonalne rozmowy: 5

Po rozpoczęciu rozdziału stoisz w pobliżu mostu. Przed sobą widzisz mnóstwo belek drewnianych z zawieszonymi klatkami. Idź w stronę budynku w oddali, trzymając się lewej strony. Dostrzeżesz w ten sposób skarb.

Weź go i poszukaj tabliczki po lewej stronie wrót, Elena przeczyta napis na niej, a ty wtedy będziesz mógł z nią porozmawiać. Podejdź potem do wrót przy murze, a Elena przeczyta napis ponad nimi. Znowu z nią porozmawiaj.

Cofnij się teraz kawałek. Wespnij się na kamienny filar i skocz do przodu na klatkę. Trafisz w ten sposób na drewniany pal, obróć się wówczas w prawo i skacz po kolejnych palach, aż do ostatniego. Skocz na niego i zsuń się powoli na klatkę, znajdziesz tam jeszcze jeden skarb. Wróć następnie do góry i tym razem przeskakuj w stronę muru.

Tam śmigaj do góry, po klatce i występach skalnych. W oddali dostrzeżecie posiadłość Avery’ego. Po przerywniku wskakuj do wody. Obróć się w lewą stronę i płyń na brzeg. Podejdź do drzewa w lewym rogu, a w kamiennym łuku znajdziesz skarb. Weź go i wskakuj do środka zatopionego budynku.

Przejdź po pozostałościach do góry, a potem przeskocz do kolejnego domu. W środku idź przed siebie i w prawo. Dojdziesz do czegoś w rodzaju sypialni. Obok ciała na łóżku będzie notatka – weź ją. Wyjdź następnie na zewnątrz, skręć w prawo i do góry po dachach. Natrafisz na miejsce do zbadania, co oczywiście uczyń. Wyskocz następnie na zewnątrz.

Trafisz do wysokiej trawy, a przed sobą zobaczysz grupę najemników. Pozbądź się ich w taki czy inny sposób. Kiedy teren będzie czysty, zmierzaj w stronę budynku ze złotymi zdobieniami. Po prawej stronie będą schody, a potem niewielki pomost i jaskinia. Wejdź do niej i ciśnij do przodu, przez wodą, a potem pod nią i w lewo. Po drugiej stronie, trzymaj się prawej.

Wyjdź na dwie półki skalne, przejdź kawałek i skocz na wystający ze ściany konar. Wyjdziesz w ten sposób przy wodospadzie. W oddali zobaczysz żołnierzy. Zeskocz na dół i podejdź do zrujnowanej altanki, przy której wisi ciało kobiety. Na stole znajdziesz notatkę do wzięcia. Weź ją więc i porozmawiaj z Eleną.

Przepłyń następnie na drugą stronę rzeki, a obok wodospadu znajdziesz skarb. Weź go i rozglądnij się, a dostrzeżesz miejsce, do którego możesz przyczepić linę. Zrób to i wejdź do góry. Znajdziesz tam skrzynię na kółkach, zepchnij ją do wody. Idź w stronę budynku i przeskocz przez okno do środka.

Pociąg następnie do siebie skrzynkę. Dostaw ją do ściany, a potem śmigaj do góry, a potem po dachu do przodu. Niestety w pewnym momencie dach pęknie, a ty zaczniesz pędzić w kierunku wody. Gdy przejażdżka dobiegnie końca porozmawiaj z Eleną i rozglądnij się, a zauważysz zatopiony dom z otwartym oknem. Nie płyń jednak do środka, ale zanurkuj w rogu. Znajdziesz w ten sposób skarb. Mając go możesz przepłynąć przez okno.

W środku płyń w kierunku drzwi. Wejdziesz do korytarza z czerwonymi zasłonami. Po ich prawej stronie dostrzeżesz konstrukcję drewnianą, po której możesz wejść na pierwsze piętro. Znajdziesz się w sypialni. Wyjdź z niej i skręć w prawo, a potem od razu w lewo. Pomiędzy dwoma oknami znajdziesz przedmiot, z którego zrobisz wpis do dziennika. Obróć się następnie i biegnij do końca korytarza. Po prawej stronie okna, za kanapą, znajdziesz skarb.

Idź teraz dalej do przodu. Trafisz do gabinetu, a tam na biurku znajdziesz dziwnego ptaka do oglądnięcia oraz notatkę. Mając wszystko przejdź przez kominek i wyjdź na zewnątrz. Tam kieruj się w lewo. Wymiń armaty (badając je) i wskakuj przez okno do środka. W sporym pomieszczeniu trzymaj się lewej, wskocz do wody i płyń w stronę drugiego brzegu.

Gdy na niego trafisz przejdź po palu i przeskocz na ścianę. Po jej drugiej stronie przejdź na belkę, wskocz do wody i trzymaj się prawej strony, aby pochwycić wystającą konstrukcję ściany. Obejdź tę ścianę dookoła i wyjdź do góry. Poszukaj regału, który możesz zepchnąć, aby Elena do Ciebie dołączyła.

Razem udacie się do przejścia zastawionego przez inny regał. Odsuńcie go i przejdźcie dalej. W sporym korytarzu idź przed siebie, aż do uchylonych drzwi. Przejdź przez nie, a znajdziesz się w jadalni pełnej szkieletów piratów. Odpali się tam przerywnik. Po nim dokładnie rozglądnij się dookoła stołu. Znajdziesz tu bowiem notatkę i sporządzisz wpis do dziennika. W pomieszczeniu obok, w kominku będzie zaś jeszcze jedna notatka.

Weź ją i wychodź do góry przez zdemolowaną ścianę, potem po schodach i półkach skalnych. Znajdziesz się przed posiadłością Avery’ego. Skręć tu w lewo i zmierzaj dookoła budynku. Miniesz armaty (które możesz zbadać), a po prawej stronie na krawędzi filaru znajdziesz skarb. Weź go, wróć się i idź do wejścia do posiadłości, będzie kilka kroków od skarbu, po lewej stronie – coś w rodzaju kuchni.

Wejdź do niej i brnij przed siebie. Trafisz do pięknie zdobionego korytarza, a potem do tak samo pięknej komnaty. Porozmawiaj tu z Eleną. Potem możesz podbiegnąć do tutejszego pianina i wejść z nim w interakcję. Następnie zeskocz w dół przez większą dziurę w podłodze. Na dole, po prawej dostrzeżesz przedmiot do zbadania.

Idź potem schodami do góry. Na szczycie zbadaj ślady, aż znajdziesz uchylone jasne drzwi. Spróbuj przez nie przejść, a rozkręci się zadyma. Pozbądź się więc przeciwników. Gdy to zrobisz wróć do drzwi. W środku odpali się przerywnik. Elena zacznie czytać list. Idź za nią. Wreszcie skończy czytać, a wówczas weź od niej list, pozyskując kolejną notatkę.

Idź wówczas dalej. Wejdziesz do biura Avery’ego. Po prawej stronie zauważysz kręte schody. Skorzystaj z nich, uprzednio badając tabliczkę obok, i wejdź do góry, a tam, na niewielkim biurku znajdziesz ostatni skarb niniejszego rozdziału. Mając go wróć na dół, do Eleny.

Na podłodze znajdziesz zapalniczkę Sama, a potem zacznij się przyglądać różnym rzeczom, w poszukiwaniu tajnego przełącznika. Zerknij na obraz, popiersie, zegar, tarczę rycerza. Wreszcie Elena dotknie globus, a wtedy pojawią się tajne schody, prowadzące w dół. Zrób z nich oczywiście użytek. Na dole znajdziesz zamkniętą kratę oraz korbkę do niej. Podnieś kratę i idź dalej. Rozpocznie się w tym momencie kolejny rozdział.

bigboy177
edytował(a): 4 razy   ●   zmienił(a): 6193 znaki

Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?