Uncharted 4: Kres Złodzieja

• Liczba notatek: 2
  • Liczba wpisów: 4
  • Opcjonalne rozmowy: 6

Rozdział ten rozpoczynasz patrząc na Libertalię. Stoisz na drewnianym balkonie, nie zeskakuj z niego jednak. Zamiast tego idź w prawo i wespnij się przez dziurę w ceglanej ścianie. Podejdź pod drewniany wózek, a znajdziesz skarb. Dopiero teraz możesz zeskoczyć w dół. Jeśli zrobiłeś to wcześniej, musisz zrestartować rozdział.

Mając skarb zeskocz na dół i porozmawiaj z Samem. Po konwersacji idź pozwiedzać okolicę, przy okazji Nathan sporządzi wpis w dzienniku. W budynku naprzeciwko miejsca, którym tu wszedłeś znajdziesz krzesła, usiądź na nich, aby porozmawiać z Samem. W tym samym budynku na górze znajdziesz butelkę.

Nic więcej tu nie ma, więc wychodź na zewnątrz i idź dalej. Trafisz na kuźnię kowala. Wejdź do niej, a tam przyglądnij się mieczowi, odpali się wówczas przerywnik. Po nim porozmawiaj z Samem raz jeszcze, następnie wejdź na piętro (wyskakując do góry po meblach) i poszukaj stołu, znajdziesz notatkę.

Idź do budynku naprzeciwko. Wejdź do środka, a przy szkielecie konia zrób wpis do dziennika. Porozmawiaj następnie ponownie z Samem. Po konwersacji wejdź na piętro budynku, wspinając się po konstrukcji, a znajdziesz dziwną puszkę, oglądnij ją. Potem zejdź na dół, wyjdź na zewnątrz i idź dalej zwiedzać.

Podejdziesz do tablicy – sporządź wpis do dziennika, a potem zainteresuj się budynkiem po prawej stronie. Dostaniesz się do niego od tyłu. W środku przejdź przez drzwi pod schodami i zerknij w prawo. Na beczce będzie skarb. Wejdź następnie na piętro, a obok łóżka znajdziesz lalkę – zerknij na nią.

Wróć potem na dół i wyjdź na zewnątrz. Znajdziesz tu posąg kapitana Avery’ego, sporządź z niego wpis do dziennika. A potem podejdź i porozmawiaj z Samem, tam także przygotujesz wpis. Za posągiem będzie parterowy budynek, wejdź do niego i zerknij na stół, znajdziesz kłódkę – oglądnij ją. Na tyłach budynku będzie kilka celi więziennych. W jednej z nich znajdziesz skarb. Wejście będzie przez celę obok, a konkretniej przez dziurę w kracie. Weź skarb i wyjdź z budynku.

Wejdź teraz do domu, w którym wcześniej znalazłeś skarb i lalkę, tym razem jednak niejako do piwnicy. Przejdź przez nią, a dojdziesz do zniszczonego wyjścia. Z jego pomocą przejdziesz dalej. W kolejnym pomieszczeniu przejdź pod opartymi o ścianę deskami i przez podziemne korytarze.

Trafisz w ten sposób do kryjówki. Rozglądnij się po niej, a dostrzeżesz mapę. Na przeciwległej ścianie będzie natomiast piracki symbol. Zbadaj go i wejdź do góry po drabinie. Na szczycie idź w prawo, Przy zniszczonych belkach znajdziesz skarb. Weź go, wróć się kawałek i tym razem idź w lewo. Wyjdziesz do jakby ogrodu, z posągiem w środku.

Nic ciekawego tu jednak nie będzie więc idź dalej i skorzystaj z linki z hakiem. Zsuń się do czegoś w rodzaju studni. Rozhuśtaj się i przeskocz na budynek obok. Uważaj, bo będą tu najemnicy. Możesz oczywiście rozkręcić zadymę, albo wyeliminować ich po cichu, cokolwiek zdecydujesz zmierzaj powoli do przodu, pozbywając się wrogów. Szczególnie uważaj na snajperów.

Wreszcie pozbędziesz się wszystkich, a więc dostań się na szczyt wieży ze snajperami, a tam po niewielkiej kładce idź przed siebie. Zeskocz w dół, a znajdziesz notatkę, którą Nathan umieści w dzienniku. Idź potem do przodu i w lewo. Nie przeskakuj jednak na drugą stronę, do kolejnego budynku, zamiast tego zerknij w lewo, a zauważysz ścianę, po której możesz się wspiąć. Zrób to, a obok skrzynek po lewej zauważysz skarb. Teraz możesz już przeskoczyć do kolejnego budynku.

Przeskocz następnie na latarnię na zewnątrz, a potem dalej, do przodu. Następnie w prawo i do góry. Pojawią się kolejni najemnicy. Staraj się ich wyeliminować lub unikać, zmierzając ciągle przed siebie. Dojdziesz wreszcie do zniszczonej drabiny, a tam będziesz musiał podsadzić Sama, on zaś poda Ci rękę.

Zerknij w lewo, przyklej się do ściany i śmigaj dalej. Zeskocz w dół i otwórz podwójne drzwi, a potem przyklej się do ściany po prawej stronie, wejdź do środka tutejszej wieży i po drabinie do góry. Po przejściu kawałka wyskocz na zewnątrz i znowu do góry po fragmentach ściany. Pod same koniec wejdź do środka, przejdź po krótkiej drabinie i jesteś na szczycie. Przed sobą dostrzeżesz pal, do którego możesz przyczepić hak – zrób to.

Po przeleceniu na drugą stronę, obejdź dookoła tutejszy budynek, trzymając się prawej strony. Zauważysz pal, musisz skoczyć w jego kierunku, a potem do środka budynku, dzięki temu zdobędziesz skarb - będzie on na krawędzi skrzynki, prawie wypadającej na zewnątrz w przepaść.

Po wzięciu go, znowu skorzystaj z linki i wróć do miejsca, z którego skoczyłeś. Wejdź przez tutejsze okno do środka, a tam zmierzaj do przodu. Skorzystaj z linki i przefruń na drugą stronę. Tam skieruj się w lewo po krawędzi, do przerośniętego roślinnością pokoju, w środku na stole znajdziesz kolejny skarb.

Wróć teraz na zewnątrz i idź dalej. Znowu skorzystaj z linki i przeleć do budynku przed Tobą. Wskocz do środka przez zniszczoną ścianę, a trafisz do komnaty ze sporymi schodami prowadzącymi do góry. Skorzystaj z nich, trzymając się prawej strony. Na szczycie przeskocz ponad dziurą w podłodze, a na biurku znajdziesz skarb.

Wróć teraz na dół i idź przez wielką dziurę w ścianie. Idąc cały czas przed siebie dotrzesz na coś w rodzaju dziedzińca. Będzie tam całe mnóstwo zniszczonych przedmiotów. Po prawej stronie będą krzesła, a także możliwość porozmawiania z Samem. Za krzesłami znajdziesz natomiast ostatni skarb niniejszego rozdziału.

Po jego zebraniu idź przez główne wrota. Przejdziesz przez pomieszczenie pełne posągów, a po jego drugiej stronie dostrzeżesz drzwi. Otworzysz je dźwignią po lewej stronie. Mechanizm niestety nie zadziała, ale razem z Samem sobie poradzicie. Rozpocznie się wówczas kolejny rozdział.

bigboy177
edytował(a): 5 razy   ●   zmienił(a): 5869 znaków

Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?