Data premiery Prey ujawniona, jest też nowy zwiastun

Firma Bethesda zdradziła wreszcie datę premiery kolejnej gry studia Arkane, Prey.

@ 25.01.2017, 16:29
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

Data premiery Prey ujawniona, jest też nowy zwiastun

Firma Bethesda zdradziła wreszcie datę premiery jednej z najbardziej wyczekiwanych gier bieżącego roku. Dowiedzieliśmy się, że Prey, bo o nim mowa, trafi na półki sklepowe dokładnie w piątek 5 maja. Produkcja dostępna będzie na PC, PS4 oraz Xboksie One.

Prey to swoisty restart zapomnianej w ostatnim czasie marki. Za jego powstanie odpowiada studio Arkane, czyli ekipa dzięki której otrzymaliśmy wyśmienity cykl Dishonored. Po tym, jak deweloper ukończył prace przy Dishonored 2, wszelkie zasoby przekierował do Prey, sprawiając, że jego premiera wcale nie jest tak odległa, jak mogłoby się to wydawać.

Akcja Prey przenosi nas na pokład stacji kosmicznej Talos I, która orbituje wokół Księżyca w 2032 roku. Wydarzenia, które mają tam miejsce związane są z eksperymentami, mającymi na celu odmianę oblicza ludzkości. Jak to zwykle bywa, coś idzie nie tak, a w rezultacie stacja opanowana zostaje przez obcych. Gracz musi się im przeciwstawić, jednocześnie badając Talosa I.

Prey nastawiony jest przede wszystkim na dynamiczne pojedynki oraz sporych rozmiarów tereny, po których swobodnie możemy się poruszać. Zabawa jest szybka, a główny bohater nie korzysta wyłącznie z broni, ale również z wyjątkowych umiejętności specjalnych.

Jeśli zdecydujecie się na zamówienie Prey w przedsprzedaży, dostaniecie ekskluzywny pakiet ze strzelbą kosmonauty, w jego skład wchodzi strzelba Margrave, trzy neuromody, z pomocą których odblokujesz zdolności protagonisty, dwie apteczki, projekt fabrykacyjny amunicji do strzelby, pakiet startowy umożliwiający budowę narzędzi i broni oraz wyjątkowe ulepszenie pomagające oszczędzać zasoby.

Na koniec mamy zwiastun przedsięwzięcia, zawierający fragmenty rozgrywki.


Sprawdź także:
Prey 2017

Prey 2017

Premiera: 05 maja 2017
PC, PS4, XBOX ONE

Prey (2017) to - pomimo tytułu kojarzącego się z niedoszłą serią FPS-ów wykreowaną przez Human Head Studios - zupełnie nowa odsłona, niezwiązana z poprzednimi dokonaniami...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosJackieR3   @   11:24, 26.01.2017
Trza wymagać bo scenarzystom się robić nie chce.Taką grę jak Bioshock będę pamiętał przez lata a o co chodziło w Black Opsach czy Modern Warferach nie pamiętam po tygodniu.
0 kudosTheCerbis   @   11:33, 26.01.2017
A widzieliście jak miała wyglądać kontynuacja Preya? Szkoda mi tego projektu.
0 kudospetrucci109   @   12:16, 26.01.2017
Cytat: TheCerbis
A widzieliście jak miała wyglądać kontynuacja Preya? Szkoda mi tego projektu.
Widzieliśmy. Nie wyglądało to źle Uśmiech Nie wyglądało na pewno jak Dishonored w innych realiach, tak jak ta część o której tutaj mowa.
0 kudosshuwar   @   12:30, 26.01.2017
Cytat: JackieR3
a o co chodziło w Black Opsach czy Modern Warferach nie pamiętam po tygodniu.
To prawda. Podobało mi się, że robię coś, walczę w imię jakiegoś zadania, o którym mowa w fabule, ale jakoś nie bardzo mnie to interesowało o co dokładnie w tym zadaniu chodziło. Aby przeć do przodu.
0 kudosTheCerbis   @   13:00, 26.01.2017
Właśnie. Tamto bardziej pasowało mi na Preya, tutaj tak jak wspomniałeś, jest zbyt dużo z Dishonored. I wygląda dość korytarzowo. Z Prey 2 nawet demo było.
0 kudosshuwar   @   13:02, 26.01.2017
Ja czasami mam już dosyć tych open worldów. Dobrze zaprojektowany korytarz nie jest zły.
0 kudospetrucci109   @   13:06, 26.01.2017
Cytat: shuwar
Ja czasami mam już dosyć tych open worldów. Dobrze zaprojektowany korytarz nie jest zły.
O właśnie. Popieram kolegę ! Otwarte światy to nie zawsze dobre rozwiązanie.
0 kudosshuwar   @   13:13, 26.01.2017
ME było korytarzowe, Wiesiek 2 było, większość w sumie gier ... Dragon Age, Crysis... a i tak były genialne.
0 kudosTheCerbis   @   13:16, 26.01.2017
Mylisz tu trochę pojęcia.
0 kudosshuwar   @   13:20, 26.01.2017
Cytat: TheCerbis
Mylisz tu trochę pojęcia.
Dlaczego tak uważasz?
0 kudosTheCerbis   @   13:23, 26.01.2017
Bo te gry nie były do końca korytarzowe. A mi nie chodziło o otwarty świat w Prey. Choć gdyby był dobrze zaprojektowany... A Deus Ex:HR? Mogliby pójść tym śladem.
0 kudosshuwar   @   13:31, 26.01.2017
No możemy teraz dyskutować nad mniej lub większą korytarzowością Dumny Uśmiech
ME było korytarzowe moim zdaniem, głównie poruszałeś się po planetach w założonym kierunku i tyle. Co nie umniejszało wcale zabawy.
0 kudospetrucci109   @   14:22, 26.01.2017
Ja też wolę gry korytarzowe lub takie pół-korytarzowe jak Trylogia Mass Effect, czy dwa pierwsze Wiedźminy. Po prostu wolę to niż bieganie bez celu po mega - hiper - super wielkim świecie jak w Skyrim czy Fallout, gdzie tak na prawdę niewiele ciekawego się dzieje.
Oczywiście zaznaczam, że to moje subiektywne odczucie.
0 kudosTheCerbis   @   14:24, 26.01.2017
Skyrim i Fallout 3/NV/4 to bardziej sandboxy. Nie każdy open world jest sandboxem.
0 kudosJackieR3   @   14:26, 26.01.2017
Grom Piranhi jak na razie dość dobrze wychodziło łączenie otwartego świata z fabułą ( z wyjątkiem Gothica 3).
Nie są to może rewelacyjne fabuły ale trzymają się kupy a nie rozmywają.
Dodaj Odpowiedź