Wiedźmin 3: Dziki Gon - patch 1.30 dostępny

W sieci pojawiły się informacje na temat kolejnej aktualizacji gry Wiedźmin 3: Dziki Gon.

@ 30.08.2016, 13:48
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

Wiedźmin 3: Dziki Gon - patch 1.30 dostępny

Firma CD Projekt RED ujawniła konkrety kolejnej aktualizacji dla gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Jak się właśnie dowiedzieliśmy, patch oznaczony numerkiem 1.30 zadebiutuje w sieci jeszcze dzisiaj, likwidując wiele błędów i niedociągnięć, wciąż trapiących graczy.

Łatka wydana jest ze względu na dzisiejszą premierę kompletnego wydania Wiedźmin 3: Dziki Gon, czyli tzw. edycji "Gra Roku". Osoby, które zdecydują się na jej zakup nie muszą aktualizacji pobierać, albowiem jest ona w tymże wydaniu zaaplikowana. Pozostali będą musieli ściągnąć ją za sprawą odpowiedniej usługi elektronicznej dystrybucji, np. Steam, Xbox Live bądź PlayStation Network.

Aktualizacja nie jest największą, jakie zadebiutowały do tej pory, ale wprowadza sporo zmian i poprawek, m.in. do interfejsu użytkownika, questów oraz systemów rozgrywki. Vimme Vivaldi otrzymał za jej pomocą zupełnie nowy wygląd.

Aktualizacja: Wygląda na to, że łatka jest już dostępna.

Rozgrywka:

  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że opisy olejów nie znikały z mieczy.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że nie dało się zdobyć recept niektórych barwników.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że możliwym było przeskoczenie całej drugiej fazy walki z Eredinem.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że potrzebny był srebrny miecz do przygotowania Arcymistrzowskiego Stalowego Miecza Gryfa.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że dwóch postaci niezależnych z zadania Bez Śladu nie dało się pokonać.
  • Poprawiono błąd, który sprawiał, że Trole Skalne w pobliżu Dun Tynne były zbyt silne na najniższym poziomie trudności.
  • Poprawiono błąd, który obniżał obrażenia bełtów kiedy zmieniliśmy je pod wodą.
  • Poprawiono błąd, który źle wyliczał bonus podczas walki z bandytami.
  • Wprowadzono różne zmiany do systemu dropów.
  • Cios dobijający generuje teraz odpowiednią ilość adrenaliny.
  • Poprawiono błąd, który sprawiał, że znikał ogon Płotki (osoby dotknięte przez ten problem powinny zmienić siodło, zapisać grę i wczytać tenże zapis).
  • Zmodyfikowano maksymalny poziom przedmiotów, zadań oraz postaci niezależnych, aby dopasować różnice, jeśli gracz zaczyna NG+ na bardzo wysokim poziomie. Maksymalny poziom przedmiotów i questów to obecnie 100, a maksymalny poziom postaci niezależnych to 105.
  • Skorygowano statystyki zestawów Hen Gaidth oraz Tesham Mutna w NG+.
  • Poprawiono błąd, który sprawiał, że schemat Stalowego Miecza Rycerza Toussaint nie był dodawany do strony craftingu mimo uprzedniego zdobycia go.
  • Poprawiono błąd, który sprawiał, że mutacja Drugie Życie, pod określonymi warunkami, dawała Geraltowi nieograniczoną regenerację życia.
  • Poprawiono błąd, który sprawiał, że Wiedźma w zadaniu Dawno, dawno temu była nieśmiertelna.
  • Poprawiono błąd, który sprawiał, że buff Euforia nie działał odpowiednio.

Interfejs użytkownika:

  • Poprawiono błąd, który sprawiał, że dało się umieścić umiejętność w slocie mutacji innego koloru.
  • Poprawiono błędy związane ze Steam Controllerem.
  • Dodano ikonki kontrolera PlayStation.
  • Poprawiono błąd, który sprawiał, że przedmioty w NG+ miały niepoprawne wymagania.
  • Poprawiono błąd, który wpływał na rozkładanie mutagenów w zakładce alchemii.

Zadania:

  • Poprawiono błąd, który uniemożliwiał otworzenie skrzyń w zadaniu związanym z rynsztunkiem Szkoły Wilka.
  • Poprawiono błąd, który sprawiał, że wpis Geralta znikał z zakładek, jeśli zdecydował się dołączyć do turnieju pod swoim prawdziwym imieniem.
  • Poprawiono błąd, który sprawiał, że nie dało się pokonać bandytów w zadaniu Po nitce do kłębka.
  • Poprawiono błąd, który sprawiał, że gracz mógł utknąć podczas zlecenia Łaciate kłopoty gracz mógł się zablokować.
  • Poprawiono błąd, który sprawiał, że pomnika Reginalda nie dało się ustawić w ogrodzie Corvo Bianco.
  • Poprawiono błąd, który sprawiał, że nie dało się pokonać Morkvarga w zadaniu W wilczej skórze.
  • Poprawiono błąd, który sprawiał, że nie dało się korzystać ze Stołu Alchemicznego w Corvo Bianco.
  • Poprawiono błąd, który sprawiał, że nie dało się wykonać zadania O czym szepczą grzyby.
  • Poprawiono błąd, który sprawiał, że informacja o założeniu odpowiedniego ubioru nie znikała po wykonaniu tejże czynności w zadaniu Szlachcic z Cintry.
  • Poprawiono błąd, który sprawiał, że nie dało się skończyć zadania Łaciate kłopoty, jeśli nie wykonano wcześniej zadania Komu w drogę, temu w czas.
  • Poprawiono błąd, który sprawiał, że znikała Vivienne podczas zadania Pieśń rycerskiego serca.
  • Poprawiono błąd, który sprawiał, że nie dało się wykonać zadania Jeśli nie chcesz mojej zguby albo nie działało ono tak, jak powinno.
  • Poprawiono błąd, który sprawiał, że nie znikały blokady narzucone przez zadanie Długa noc, uniemożliwiając eksplorację Toussaint.
  • Poprawiono błąd, który pojawiał się w zadaniu Bohater narodowy.
  • Nie da się już utknąć podczas zadania polegającego na rozgrywkach w Gwinta na Skellige.
  • Poprawiono błąd, który sprawiał, że okazyjnie nie dało się przystąpić do wykonywania zadania Komu w drogę, temu w czas.
  • Poprawiono błąd, który sprawiał, że pomniki w zadaniu Rekonstrukcja się nie pojawiały.
  • Poprawiono błąd, który sprawiał, że bruxa w zadaniu Bestia z Toussaint nie atakowała.
  • Poprawiono błąd, który sprawiał, że nie dało się wejść w interakcję ze śladami stóp w zadaniu Bestia z Toussaint.
  • Poprawiono błąd, który sprawiał, że nie dało się zdobyć zadania Rycerz do wynajęcia.

Jak widać powyżej, sporo niedociągnięć trapiących graczy od dawna zostało wreszcie zlikwidowanych. Pozostaje mieć nadzieję, że patch nie wprowadzi kolejnych. Trzymamy za to kciuki. 


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosTheCerbis   @   17:50, 30.08.2016
Czym się różni teraz Vivaldi od poprzedniego modelu? Według mnie to bez sensu...
1 kudosbigboy177   @   18:25, 30.08.2016
Może jest czarny... zrobili Gangsta model Uśmiech
1 kudosTheCerbis   @   19:38, 30.08.2016
To teraz tylko napaść na jego bank! Zaraz, to właśnie nyga gangsta Vivaldi powinien napadać na banki... Ale na swój? Hm.