Wiedźmin 3: Dziki Gon (PC) - okladka

Wiedźmin 3: Dziki Gon (PC)

Premiera:
19 maja 2015
Premiera PL:
19 maja 2015
Platformy:
Gatunek:
RPG
Język:
Wydawca:
Dystrybutor:
Strona:

ObserwujMam (280)Gram (120)Ukończone (117)Kupisz (126)

Opis Wiedźmin 3: Dziki Gon (PC)
DevMat @ 22:04 24.10.2012
Mateusz "DevMat" Kulesa

Śr. długość gry: 97h 7min

+ czaswięcej

Wiedźmin 3: Dziki Gon to wieńcząca trylogię odsłona serii gier RPG od polskiego studia CD Projekt RED.

Wiedźmin 3 po raz kolejny przedstawia nam losy Geralta z Rivii. Sama fabuła splata ze sobą kilka oddzielnych wątków. Podczas naszej podróży po świecie, Wiedźmin odzyskuje pamięć i wyrusza na poszukiwanie bliskich. W między czasie angażuje się w inwazję Nilfgaardu i inne wątki polityczne, oraz ściga tytułowy Dziki Gon. Twórcy umożliwili także wykonywanie zadań dodatkowych, zlecanych przez napotkane osoby.

Nowością w serii jest całkowicie otwarty świat. Grającego nie ograniczają żadne ściany ani mury. Tym samym, aby nie fundować graczom monotonnych podróży, wprowadzone zostały punkty szybkiej podróży, a także możliwość jazdy konno. Sama mapa jest o trzydzieści razy bardziej rozległa, niż w przypadku poprzedniczki. Ponadto świat oferuje zmienne warunki atmosferyczne, które wpływają nawet na potwory. Autorzy zdecydowali się wprowadzić rozpoznania przed wykonywaniem misji. Tak więc Geralt przed wyruszeniem na łowy, może zebrać przydatne informacje na temat zdobyczy. Może się okazać że bestia pojawia się jedynie w odpowiednich warunkach i aby ją pokonać niezbędne jest skorzystanie z odpowiednich narzędzi i celowanie w jedyny odsłonięty punkt.

Zastosowanie autorskiego silnika REDengine 3 pozwoliło na znaczne zmiany w systemie walki. Przede wszystkim mamy dużo więcej dostępnych animacji postaci. Jest ich bowiem aż 96, co przy 20 w poprzedniczce robi wrażenie. Wprowadzony został także system uników, blokowania, a także zatrzymywania ataków. Naturalnie nie zabrakło efektownych starć z bossami, które teraz nie są już oskryptowane. Pojawiła się także możliwość, aby nasz heros wykorzystał elementy otoczenia podczas starć.


Wkład w encyklopedię mieli:   DevMat, zvarownik, Dirian, Materdea,
PEGI: Od 18 latZawiera przemocZawiera sceny erotyczneZawiera treści związane z narkotykamiZawiera treści związane z rasizmemZawiera treści związane z hazardem
Screeny i filmy z Wiedźmin 3: Dziki Gon (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosshuwar   @   16:36, 19.12.2016
Cytat: hunter
po c(h)o drążyć temat?
Dlatego, że to ciekawe?
1 kudosJackieR3   @   16:41, 19.12.2016
Cytat: shuwar
Dlatego, że to ciekawe?

To wyślij im emajla z zapytaniem.
0 kudoshunter   @   17:01, 19.12.2016
Cytat: shuwar
Cytat: hunter
po c(h)o drążyć temat?
Dlatego, że to ciekawe?
I równie proste, nie chcą to nie xD My się możemy jedynie domyślać xD a Jackie dobrze napisał x)
0 kudosshuwar   @   17:06, 19.12.2016
Cytat: hunter
My się możemy jedynie domyślać
Albo podyskutować na MiastoGier, w końcu po to jest to forum, czyż nie? Dumny
0 kudoskobbold   @   17:51, 19.12.2016
Oj uważaj bo zaraz zostanie wprowadzony limit dwóch postów i tylko w wybranych tematach i zakończy się skakanie z tematu na temat i chaos na forum Pokręcony
0 kudosKotecek_PL   @   12:39, 25.01.2017
Grałem sobie grałem i znalazłem kolejną fascynującą umiejętność u kogoś, tym razem lewitująca dziewczyna w krzakach Uśmiech
0 kudossebogothic   @   19:22, 19.03.2017
Od jakiegoś czasu przechodzę sobie trzeciego Wieśka po raz drugi. Tym razem na własnych warunkach. Dumny Ściągnąłem sobie edycję GOTY i zainstalowałem kilkanaście modów. Część poprawiających niektóre aspekty grafiki, a część wpływające na gameplay, jak te usuwające ograniczenia levelowe ekwipunki i jego psucie się. Ponadto całkowicie ignoruję Gwinta, za pierwszym razem zagrałem chyba z każdym, wygrałem turnieje w Novigradzie oraz Bauclair, teraz nie ma to sensu, chcę zająć się typową wiedźmińską robotą. Poza tym jak będę chciał zagrać to zagram w samodzielnego Gwinta. Gram także z całkowicie wyłączonym HUDem na poziomie Krew, Pot i Łzy. Dzięki temu immersja jest o wiele większa, lepiej poznaję świat, zamiast ciągle patrzyć na minimapę. Przechodząc grę za drugim razem nie mam parcia by poznać fabułę, dzięki czemu mogę sobie grać nieśpiesznie, chłonąc klimat. O ile za pierwszym razem miałem wyłączone pytajniki na mapie, tak teraz gram z włączonymi i staram się je "oczyszczać", by nie mieć problemów z kasą. I tak sobie gram, na razie kończę Biały Sad.
0 kudosurban1212   @   00:46, 30.03.2017
Mógłbyś podać linki do tych modów na udźwig i psucie się broni ?
0 kudosTheCerbis   @   19:57, 30.03.2017
Psucie się ekwipunku jest realistyczne, ograniczony udźwig również, choć i tak tony rzeczy można pomieścić w sakwach płotki. Ja nie miałem nigdy z tym problemu. Choć muszę przyznać, że tępienie się ostrzy i psucie pancerzy następowało zbyt szybko.
0 kudosBubtownik   @   00:35, 31.03.2017
Ograniczony ciężar eq to najgorszy pomysł jaki może być. W TES V od razu wpisywałem kod na udźwig 10 ton, a w W3 mod na usunięcie tego badziewia. Nie mówcie mi, że to realistyczne bo wożenie ze sobą 300 kg mieczy nie jest w żaden sposób realistyczne, ani imersyjne. Plecak bez dna ma ten + że nie trzeba co chwilę się wracać do wiosek/miast. Jest to najgorszy pomysł jaki może być i usuwam go za każdym razem kiedy mam tylko okazję. Irytuje mnie cholernie.

Z niszczeniem się oręża jest inaczej. Fajny i naprawdę klimatyczny pomysł bo faktycznie oręż się tępił i trzeba było o niego dbać. Nie jest to zbędny bajer mający na celu przeciągnięcie czasu gry.

Ograniczenie eq poprzez wagę, NIE!
Niszczenie się eq tak, ale dać graczowi narzędzia do naprawy (tak jak było w W3) aby nie musiał co chwilę się cofać, albo zmieniać miecza.
1 kudosshuwar   @   08:09, 31.03.2017
A ja uważam, że ograniczenia miejsca w ekwipunku, który wymusza wizyty u handlowców wzbogaca rozrywkę. Gdybym miał wszystkiego pod dostatkiem umarłbym z nudów.

W ME: Andromeda jeszcze nie przekroczyłem limitu ekwipunku i powoduje to, że nie zastanawiam się nad tym, co zbieram. I to jest minus.
1 kudosMicMus123456789   @   15:06, 31.03.2017
Ja z początku uważałem udźwig i psucie się sprzętu za minus, ale po zobaczeniu tego w praktyce zmieniłem zdanie. System ten nie przeszkadza i wymusza na nas by zwracać wiekszą uwagę na sprzęt. Ja przy każdej wizycie u kowala od razu naprawa wszystkiego i dalej w drogę.
Dodaj Odpowiedź