Wiedźmin 3: Dziki Gon (PC) - okladka

Wiedźmin 3: Dziki Gon (PC)

Premiera:
19 maja 2015
Premiera PL:
19 maja 2015
Platformy:
Gatunek:
RPG
Język:
Wydawca:
Dystrybutor:
Strona:

ObserwujMam (256)Gram (112)Ukończone (104)Kupisz (123)

Opis Wiedźmin 3: Dziki Gon (PC)
DevMat @ 22:04 24.10.2012
Mateusz "DevMat" Kulesa

Śr. długość gry: 96h 16min

+ czaswięcej

Wiedźmin 3: Dziki Gon to wieńcząca trylogię odsłona serii gier RPG od polskiego studia CD Projekt RED.

Wiedźmin 3 po raz kolejny przedstawia nam losy Geralta z Rivii. Sama fabuła splata ze sobą kilka oddzielnych wątków. Podczas naszej podróży po świecie, Wiedźmin odzyskuje pamięć i wyrusza na poszukiwanie bliskich. W między czasie angażuje się w inwazję Nilfgaardu i inne wątki polityczne, oraz ściga tytułowy Dziki Gon. Twórcy umożliwili także wykonywanie zadań dodatkowych, zlecanych przez napotkane osoby.

Nowością w serii jest całkowicie otwarty świat. Grającego nie ograniczają żadne ściany ani mury. Tym samym, aby nie fundować graczom monotonnych podróży, wprowadzone zostały punkty szybkiej podróży, a także możliwość jazdy konno. Sama mapa jest o trzydzieści razy bardziej rozległa, niż w przypadku poprzedniczki. Ponadto świat oferuje zmienne warunki atmosferyczne, które wpływają nawet na potwory. Autorzy zdecydowali się wprowadzić rozpoznania przed wykonywaniem misji. Tak więc Geralt przed wyruszeniem na łowy, może zebrać przydatne informacje na temat zdobyczy. Może się okazać że bestia pojawia się jedynie w odpowiednich warunkach i aby ją pokonać niezbędne jest skorzystanie z odpowiednich narzędzi i celowanie w jedyny odsłonięty punkt.

Zastosowanie autorskiego silnika REDengine 3 pozwoliło na znaczne zmiany w systemie walki. Przede wszystkim mamy dużo więcej dostępnych animacji postaci. Jest ich bowiem aż 96, co przy 20 w poprzedniczce robi wrażenie. Wprowadzony został także system uników, blokowania, a także zatrzymywania ataków. Naturalnie nie zabrakło efektownych starć z bossami, które teraz nie są już oskryptowane. Pojawiła się także możliwość, aby nasz heros wykorzystał elementy otoczenia podczas starć.


Wkład w encyklopedię mieli:   DevMat, zvarownik, Dirian, Materdea,
PEGI: Od 18 latZawiera przemocZawiera sceny erotyczneZawiera treści związane z narkotykamiZawiera treści związane z rasizmemZawiera treści związane z hazardem
Screeny i filmy z Wiedźmin 3: Dziki Gon (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosTheCerbis   @   23:59, 18.12.2016
Oni mają też własny, autorski silnik.
0 kudosshuwar   @   07:42, 19.12.2016
Cytat: TheCerbis
Oni mają też własny, autorski silnik.
Wiem. Nie komentuję tego, bo to już w ogóle mistrzostwo świata.

Pamiętam jak na studiach mieliśmy soft na zaliczenie semestru przygotować. Taki Raytracer, miał wczytać z pliku położenie kulek, ich średnicę, tekstury oraz położenie światła. Niby banał, ale implementacja matmy potrzebnej do obliczenia tego prostego świata była jakąś masakrą Uśmiech A oni mają silnik, zbudowany od zera, z pełną fizyką. Katorżnicza praca.

A Redzi sprzedają / udostępniają swój silnik innym?
0 kudosJackieR3   @   09:30, 19.12.2016
Cytat: shuwar
Niby banał, ale implementacja matmy potrzebnej do obliczenia tego prostego świata była jakąś masakrą

Jak ktoś naprawdę rozumie matmę to dla niego to pewno faktycznie banał. Uśmiech
0 kudosshuwar   @   09:47, 19.12.2016
Cytat: JackieR3
Jak ktoś naprawdę rozumie matmę to dla niego to pewno faktycznie banał.
Tu raczej nie o rozumienie chodzi, a o ogrom efektów i elementów do oprogramowania. Ruch i walka Geralta, Płotka (nie dziwię się, że jest z nią problem), efekty pogodowe i wiele więcej...
0 kudosTheCerbis   @   11:55, 19.12.2016
Cytat: shuwar
A Redzi sprzedają / udostępniają swój silnik innym?
Nie.
0 kudosshuwar   @   13:22, 19.12.2016
Cytat: TheCerbis
Cytat: shuwar
A Redzi sprzedają / udostępniają swój silnik innym?
Nie.
Ciekawe czym to podyktowane...
Silnik jest zbyt specyficzny?
Nie chcą dzielić się rozwiązaniem, które stworzyło im konkurencję?
Nie mają czasu na przygotowanie silnika do publikacji?
0 kudosJackieR3   @   14:39, 19.12.2016
Myślę że chodzi o punkt 1 i 3 .
Nie chcą się bawić w coś co i tak się nie sprzeda bo nikomu nie pasuje ,jest zbyt oryginalne.No ale to tylko moja teoria.
0 kudosTheCerbis   @   15:04, 19.12.2016
REDengine to REDengine. Jedyny w swoim rodzaju. Może kiedyś udostępnia jakąś inną wersję. Na razie tylko są edytory do ich trylogii. W przypadku jedynki to zmodyfikowana Aurora a trójka ma bardziej ograniczony edytor "dla mas" niż W2.
0 kudosshuwar   @   16:32, 19.12.2016
No ale pomyślcie... taki silnik, jeśli pobiera % od sprzedaży, to jest to żyła złota Uśmiech Nic nie robisz, tylko kasujesz za robotę innych Uśmiech
0 kudoshunter   @   16:34, 19.12.2016
Ale pomyśl, skoro nie chcą to po c(h)o drążyć temat? Uśmiech Nic z tym nie zrobisz, to jest ich i mogą z tym robić co chcą xD
0 kudosshuwar   @   16:36, 19.12.2016
Cytat: hunter
po c(h)o drążyć temat?
Dlatego, że to ciekawe?
1 kudosJackieR3   @   16:41, 19.12.2016
Cytat: shuwar
Dlatego, że to ciekawe?

To wyślij im emajla z zapytaniem.
0 kudoshunter   @   17:01, 19.12.2016
Cytat: shuwar
Cytat: hunter
po c(h)o drążyć temat?
Dlatego, że to ciekawe?
I równie proste, nie chcą to nie xD My się możemy jedynie domyślać xD a Jackie dobrze napisał x)
0 kudosshuwar   @   17:06, 19.12.2016
Cytat: hunter
My się możemy jedynie domyślać
Albo podyskutować na MiastoGier, w końcu po to jest to forum, czyż nie? Dumny
0 kudoskobbold   @   17:51, 19.12.2016
Oj uważaj bo zaraz zostanie wprowadzony limit dwóch postów i tylko w wybranych tematach i zakończy się skakanie z tematu na temat i chaos na forum Pokręcony
Dodaj Odpowiedź