Kurs: Wyspa Skarbów (PC)

ObserwujMam (10)Gram (3)Ukończone (2)Kupię (5)

Poradnik do Kurs: Wyspa Skarbów (PC)


Ogidogi @ 19:57 16.12.2007
Jerzy "Ogidogi" Kościelny
Komputery oraz gry interesują mnie od wielu lat. Nie mam konkretnych upodobań co do gatunków gier, jednak są tytuły których nie jestem w stanie strawić.

Powstały z wykopania piasek zabierz i weź się za otwieranie skrzyni.



Pierwsze wymień uszkodzony suwak (1). Dokonasz tego, wstawiając lustro pozyskane z rozmontowania sekstansu. Ustaw suwak w pionie, tak jak widać na obrazku. Rozmontuj również zepsuty zegarek, a uzyskane w ten sposób zębatki, wstaw w mechanizm skrzyni(2). W miejsce (3) wstaw soczewkę, a do czaszki włóż szklane oko(4), po czym zmień kontrolowany suwak i ustaw go tak, jak widać na screenie. Skrzynia się otworzy, a Ty zabierz uchwyt oraz worek złota. Znajdziesz kolejną część zagadki. Udaj się teraz do miejsca gdzie ratowałeś dziewczynę.



Użyj uchwytu na miejscu dla niego przeznaczonym i odkręć wodę. Teraz na spływie, użyj trójmasztowca i patrz gdzie się zatrzyma. Na jednym z jego masztów pojawi się Pergamin, weź go i przeczytaj. Jest to ostatni fragment mapy oraz zagadki. Teraz będziesz miał przyjemność poznać bezpośrednio córkę, Twojego przyjaciela. Wypytaj dziewczynę o wszystko, a zrozumiesz o co tak naprawdę toczy się walka. Po odczekaniu dłuższej chwili, będziesz mógł ruszyć w drogę. Idź w prawo, do końca i wyjdź po drabinie na górę. Ujrzysz piracką flagę, która nie wróży nic dobrego. Idź dalej i kiedy zobaczysz facetów, wejdź do domku.



Zabierz z niego: rurki(1), haczyk(2), podziurawiony bukłak(3), długi kijek(4). Rozmontuj niezbędnik krawca, aby otrzymać żyłkę. Zmontuj ją z haczykiem i długim kijem, a otrzymasz wędkę. Pierwsze nieco wędkarskiego wiązania: środek, dół, środek, góra, środek, dół, środek, środek, środek. Wyjdź z pomieszczenia i wejdź na jego dach.



Po podsłuchaniu rozmowy piratów, za pomocą wędki, zabierz panom woreczek z tytoniem (1) oraz róg z prochem(2). Każdy podniesiony przedmiot, musisz rozłączyć z wędką. Po sprawnej akcji złodziejskiej, wsyp nieco prochu do torby z tabaką i odłóż ją na miejsce(ponownie przy pomocy wędki – zmontuj dwa przedmioty). Obserwuj bieg wydarzeń.



Liną zwiąż dwóch piratów: środek, dół, środek, dół, środek. Ze skrzyni zabierz kule. Pod nią znajdziesz też igłę rybacką oraz pistolet, które naturalnie zabierz.

poprzedni rozdziałnastępny rozdział
Screeny z Kurs: Wyspa Skarbów (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):