Kurs: Wyspa Skarbów (PC)

ObserwujMam (10)Gram (3)Ukończone (2)Kupię (5)

Poradnik do Kurs: Wyspa Skarbów (PC)


Ogidogi @ 19:57 16.12.2007
Jerzy "Ogidogi" Kościelny
Komputery oraz gry interesują mnie od wielu lat. Nie mam konkretnych upodobań co do gatunków gier, jednak są tytuły których nie jestem w stanie strawić.

Teraz podejdź do mapy i ustaw wszystko tak jak widzisz na rysunku poniżej.



Zabierz czaszkę barana i dołącz do niej rogi. Ze stołu zabierz trójmasztowiec i opuść wierzę. Teraz udaj się w miejsce gdzie za pierwszym razem tak bardzo się przestraszyłeś. Brnij dalej, aż dotrzesz do bagien. Spróbuj się przez nie przeprawić. W pewnym momencie zapadniesz się tak, że potrzebna będzie pomoc nieznajomej. Dziewczyna rzuci Ci linę, którą zabierz i rozwiąż. Kiedy od plątasz supły, musisz linę połączyć z hakiem, aby otrzymać narzędzie w stylu ninja. Wciskaj kolejno: dół, góra, środek, środek, góra, środek. Zarzuć je na drzewo i wyciągnij się z tarapatów. Kiedy to zrobisz, rozmontuj wynalazek. Idź w górę, a dotrzesz do przepaści. Zawieś na wystających gwoździach czaszkę barana i włóż do niej szklane oko.



Aby zejść na dół, przywiąż linę do korzenia drzewa. Kombinacja jest następująca: środek, góra, środek, góra, środek, dól, środek, góra, środek. Zejdź na dół, a staniesz idealnie nad miejscem, gdzie zakopany jest skarb. Udaj się w prawo, do miejsca wyglądającego jak kopalnia z dzikiego zachodu. Gdy tam dotrzesz, uciekająca dziewczyna wpadnie do studni. Rozejrzyj się tu dobrze.



Zabierz kilof(1), koło(2), (3), krótką linkę(4), tubę i ze skrzyni stojącej pod nią – długą linę oraz zwisający nad studnią, bloczek.



Zmontuj z osi, zepsutego bloczka zabranego z plaży oraz koła – drugi bloczek. Połącz ze sobą długą linę i dwa bloki. Przywiąż je do słupa i do konstrukcji nad dziurą. Wiąż: środek, dół, środek. Rozmontuj kilof i użyj uzyskanego w ten sposób handszpaka na obrotowym kole(1).



Do bloczka poniżej(2) przyczep krótką linkę. Kolejno: środek, góra, dół, dół, środek, środek. Użyj wielokrążka aby wyciągnąć Pepitę. Po przebudzeniu, idź w kierunku drzewa, do którego prowadzi drabinka. Użyj noża, aby obrać drzewo z kory, a do hełmu nabierz słodkiej wody i wróć do miejsca, gdzie ratowałeś kobietę. Po lewej stronie znajduje się miejsce, do wyrobu różnych rzeczy. Znaną już metodą (drewno i zapalniczka), rozpal w piecu i ugotuj wodę. Wrzuć korę do wrzątku i wypij powstały wywar. Zabierz z koła handszpak i zmontuj z powrotem kilof oraz zdejmij wielokrążek. Udaj się na miejsce, gdzie jest skarb i wykop olbrzymią skrzynię.

poprzedni rozdziałnastępny rozdział
Screeny z Kurs: Wyspa Skarbów (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):