MiniGRY
Gorące Informacje:
Deweloperzy pracują nad trzecią odsłoną serii The Incredible Adventure...

wyszukiwanie zaawansowane
Publicystyka
Multimedia
Społeczność
Poradniki
Rankingi
Moje MG
// // // // //

Poradnik do Kurs: Wyspa Skarbów PC (Destination: Treasure Island PC)


Poradnik do Destination: Treasure Island (PC)

autor recenzji:   Jerzy "Ogidogi" Kościelny   @   19:57, 16.12.2007
Witam w poradniku do gry Kurs: Wyspa Skarbów. Opisując tu wszystkie czynności, zakładam, że każdy z was opanował w pełni kontrolowanie oraz sposoby składania/rozkładania przedmiotów w waszym inwentarzu. Jest to ważne, ponieważ w tekście, nie będę pisał abyście weszli do ekwipunku i tam dokonali rozkładu danego przedmiotu, czy też go złożyli. Pragnę też powiedzieć, że każdą zagadkę da się rozwiązać w logiczny sposób, a pomoże wam w tym dołączona przez twórców gry podpowiedź (w formie notatki), do której możecie się w każdej chwili odwołać. Tu apel do wszystkich – korzystajcie z poradnika tylko w wypadku, kiedy już na prawdę nie macie pomysłu co zrobić, aby pchnąć fabułę dalej. Tyle tytułem wstępu, zapraszam do lektury i mam nadzieje, że pomogę wszystkim wilkom morskim, doprowadzić tą przygodę do końca. Ponieważ w grze tej, nie odnotowałem wyraźnego podziału na akty, części czy inne jednostki miary, nie będę nazywał działów, nazwami lokacji.


Po zamknięciu przez piratów, spróbuj otworzyć drzwi, aby dowiedzieć się kto jest odpowiedzialny za uwięzienie Cię. Rozejrzyj się wokół siebie i zabierz z kajuty czarną plamę wiszącą na słupie oraz grubą linę znajdującą się pod nią, hubkę i krzesiwo oraz linę leżące koło łóżka. Następnie podnieś znajdujący się na biurku sekstans i otwórz okno, do którego ktoś usilnie się dobija. Twoim oczom ukarze się piękna, czerwona papuga, która ma przywiązaną do nogi wiadomość.



Weź kartkę papieru i przeczytaj co stary przyjaciel ma Ci do przekazania.
W tym miejscu możemy zadecydować, czy chcemy sobie życie ułatwić, czy też nie. Jeżeli chcemy, zabieramy zawieszony pod sufitem czasomierz, dzięki czemu unikniemy rozbicia naszej łajby (jej łatania w dalszej części przygody) oraz wylądujemy stosunkowo blisko drugiego celu, którym jest bananowe drzewo. Jeżeli ktoś weźmie oba przedmioty, może przejść do dalszej części poradnika i ominąć przygotowania oraz przeprawę nad przepaścią. Kiedy papuga odleci, spróbuj wyjść oknem. Aby tego dokonać, musisz połączyć dwie liny. Wiązanie pierwszego węzła jest banalnie proste. Wybieraj kolejno dół, góra, dół, środek. W ten sposób, połączysz dwie liny, które musisz przywiązać jeszcze do obręczy.



W tym celu klikaj środek, dół, dół, środek, środek i gotowe. Wyjdź z kajuty i obejrzyj animację. Teraz znajdziesz się na wyspie, gdzie tak naprawdę zaczyna się nasza przygoda.

Rozdziały poradnika
Komentarze do poradnika (15 najnowszych):

Dodał: cein      @ 12:39, 31.03.2010

przydatny poradnik polecam Uśmiech


 Dodaj Komentarz:

UWAGA: Aby komentować materiały na MiastoGier.pl trzeba być zalogowanym. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się korzystając z formularza na górze strony. Jeśli chcesz zarejestrować nowe konto,
uczynisz to w tym miejscu.


© 2004-2014 MiastoGier.pl   »   O nas   |   Disclaimer   |   Reklama   |   Nabór do Redakcji   |   Regulamin
ISSN: 1898-7109     Ostatnia aktualizacja: 29.07.2014
UWAGA: W ramach portalu stosujemy pliki cookies. Więcej szczegółów w naszej polityce cookies.