Kurs: Wyspa Skarbów (PC)

ObserwujMam (10)Gram (3)Ukończone (2)Kupię (5)

Poradnik do Kurs: Wyspa Skarbów (PC)


Ogidogi @ 19:57 16.12.2007
Jerzy "Ogidogi" Kościelny
Komputery oraz gry interesują mnie od wielu lat. Nie mam konkretnych upodobań co do gatunków gier, jednak są tytuły których nie jestem w stanie strawić.

Witam w poradniku do gry Kurs: Wyspa Skarbów. Opisując tu wszystkie czynności, zakładam, że każdy z was opanował w pełni kontrolowanie oraz sposoby składania/rozkładania przedmiotów w waszym inwentarzu. Jest to ważne, ponieważ w tekście, nie będę pisał abyście weszli do ekwipunku i tam dokonali rozkładu danego przedmiotu, czy też go złożyli. Pragnę też powiedzieć, że każdą zagadkę da się rozwiązać w logiczny sposób, a pomoże wam w tym dołączona przez twórców gry podpowiedź (w formie notatki), do której możecie się w każdej chwili odwołać. Tu apel do wszystkich – korzystajcie z poradnika tylko w wypadku, kiedy już na prawdę nie macie pomysłu co zrobić, aby pchnąć fabułę dalej. Tyle tytułem wstępu, zapraszam do lektury i mam nadzieje, że pomogę wszystkim wilkom morskim, doprowadzić tą przygodę do końca. Ponieważ w grze tej, nie odnotowałem wyraźnego podziału na akty, części czy inne jednostki miary, nie będę nazywał działów, nazwami lokacji.


Po zamknięciu przez piratów, spróbuj otworzyć drzwi, aby dowiedzieć się kto jest odpowiedzialny za uwięzienie Cię. Rozejrzyj się wokół siebie i zabierz z kajuty czarną plamę wiszącą na słupie oraz grubą linę znajdującą się pod nią, hubkę i krzesiwo oraz linę leżące koło łóżka. Następnie podnieś znajdujący się na biurku sekstans i otwórz okno, do którego ktoś usilnie się dobija. Twoim oczom ukarze się piękna, czerwona papuga, która ma przywiązaną do nogi wiadomość.



Weź kartkę papieru i przeczytaj co stary przyjaciel ma Ci do przekazania.
W tym miejscu możemy zadecydować, czy chcemy sobie życie ułatwić, czy też nie. Jeżeli chcemy, zabieramy zawieszony pod sufitem czasomierz, dzięki czemu unikniemy rozbicia naszej łajby (jej łatania w dalszej części przygody) oraz wylądujemy stosunkowo blisko drugiego celu, którym jest bananowe drzewo. Jeżeli ktoś weźmie oba przedmioty, może przejść do dalszej części poradnika i ominąć przygotowania oraz przeprawę nad przepaścią. Kiedy papuga odleci, spróbuj wyjść oknem. Aby tego dokonać, musisz połączyć dwie liny. Wiązanie pierwszego węzła jest banalnie proste. Wybieraj kolejno dół, góra, dół, środek. W ten sposób, połączysz dwie liny, które musisz przywiązać jeszcze do obręczy.



W tym celu klikaj środek, dół, dół, środek, środek i gotowe. Wyjdź z kajuty i obejrzyj animację. Teraz znajdziesz się na wyspie, gdzie tak naprawdę zaczyna się nasza przygoda.

poprzedni rozdziałnastępny rozdział
Screeny z Kurs: Wyspa Skarbów (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):