Kurs: Wyspa Skarbów (PC)

ObserwujMam (10)Gram (3)Ukończone (2)Kupię (5)

Poradnik do Kurs: Wyspa Skarbów (PC)


Ogidogi @ 19:57 16.12.2007
Jerzy "Ogidogi" Kościelny
Komputery oraz gry interesują mnie od wielu lat. Nie mam konkretnych upodobań co do gatunków gier, jednak są tytuły których nie jestem w stanie strawić.

Wejdź do domku i otwórz deko od beczki.



Nabierz do rogu nieco prochu i naładuj pistolet (oprócz prochu, dodaj kule). Użyj wielokrążka (tego samego którym ratowałeś Pepitę), do przymocowania armaty do ściany. Użyj wyciora do przeczyszczenia działa, na łopatę nabierz prochu i wsadź go do lufy, po czym ubij narzędziem do tego celu przeznaczonym. Ponownie rozmontuj kilof oraz wędkę. Wsadź handszpak w miejsce, które pozwoli położyć armatkę. Wszystko masz przygotowane, teraz musisz tylko odlać kulę armatnią. W tym celu udaj się na bagna. Po lewej stronie leży dużo gałęzi, które posłużą Ci za most. Przejdź na drugą stronę i zabierz odrobinę wysuszonej gliny. Wracaj z nią do pracowni. Po drodze, nabierz do hełmu wody, płynącej tam, gdzie zatrzymał się Twój trójmasztowiec. Wymieszaj wodę z piaskiem i gliną, aby otrzymać masę.



Wrzuć masę do mieszarki (1), zabierz jedną z pustych form(2), wsadź do niej półkolisty model(3) oraz stożkowy model (4). Zalej formę masą, wyjmij stożkowy model i pełną formę odstaw na prawo. Powtórz cały proces, z tym jednak wyjątkiem, że nie dawaj tym razem modelu stożkowego (dzięki czemu forma nie będzie miała dziurki).



Teraz, podnieś formę po lewej i połóż ja na tej po prawej, tak aby na górze był dziurka. Spójrz na piec.



Połącz przedłużkę (1) do miechu (2). Zanim zadziała ono prawidłowo, musisz zszyć zestawem krawieckim(zmontuj go ponownie) dziury. Do pustego tygla(3), wrzuć worek monet. Pociągnij za uchwyt z łańcuchem, aby zwiększyć temperaturę w piecu. Kiedy monety się roztopią, zabierz garnek szczypcami(4) i wlej do otworu formy. Zdejmij ją i podnieś nowo powstałą, złotą kulę armatnią. Udaj się z nią do działa i załaduj je. Teraz użyj wajchy, aby położyć armatę.



Użyj pakuł, aby wyposażyć lontownice w lont i podpal ją przy pomocy „zapalniczki”.Teraz musisz tylko pociągnąć za splot sznurów przed działem, aby otworzyć okienko oraz uruchomić zapłon lontownicą. OGNIA!!!! Statek zostanie zatopiony.

poprzedni rozdziałnastępny rozdział
Screeny z Kurs: Wyspa Skarbów (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):