Tajne Akta: Tunguska (PC)

ObserwujMam (131)Gram (34)Ukończone (27)Kupię (9)

Poradnik do Tajne Akta: Tunguska (PC)


Ogidogi @ 17:42 03.01.2007
Jerzy "Ogidogi" Kościelny
Komputery oraz gry interesują mnie od wielu lat. Nie mam konkretnych upodobań co do gatunków gier, jednak są tytuły których nie jestem w stanie strawić.

Ponieważ w grze występuje dwóch bohaterów, zawsze zaznaczę którego należy wybrać. Ponieważ gra została wyposażony w system pomocy, w każdej chwili możesz kliknąć na symbol lupy, aby w danej lokacji pojawiły się wszystkie ważne punkty. Mimo to, dokładnie opisze wszystkie czynności oraz miejsca i mam nadzieje, że wspólnie dotrzemy do końca tej przygody.


Beriln
Po dotarciu do biura, zauważysz tragiczny bałagan. Bez chwili namysłu, złap za telefon i dzwoń na policje. Niestety, jak to policja, zlekceważy Twój telefon i będziesz musiał radzić sobie sam. Tak więc zacznij od przeszukania pomieszczenia. Zaraz obok telefonu leży kawałek skały, zabierz go i obejrzyj maszynę stojącą za Tobą. Stoi na niej kolba, ją również weź. Wsadź do niej wcześniej znalezioną skałę. Teraz obejrzyj mapę, biurko oraz szafkę z dokumentami. Nie znajdziesz nic interesującego, jednak na stole zauważysz porcelanową miskę. Podnieś ją i popatrz na ziemię. Wśród odłamków szkła znajdziesz zdjęcie, które po podniesieniu trafi do Twojego dziennika. Zwróć uwagę na rozbitą gablotę z monetami oraz na to, że brakuje w niej jednej monety. Ponieważ w tej chwili już nic nie możesz tu zdziałać, wyjdź z biura. Usłyszysz głośną muzykę, a ponieważ ktoś kto jest w środku nie usłyszy Twojego pukania do drzwi, musisz mu jakoś przeszkodzić. Zerwij kawałek aloesu stojącego w holu i skieruj się na prawo. W podstawie wystawy Tyranozaura jest ukryty schowek. Kliknij na jego drzwi, a Twoim oczom ukaże się Edi – dozorca. Niestety nie porozmawiasz z nim zbyt długo, ponieważ chłopak wygląda na bardzo przestraszonego. Zauważysz klucz, którego zabierz i udaj się na lewo.



Zaraz koło tablicy znajduje się lista pracowników, przeczytaj kto urzęduje w pokoju obok Twojego ojca. Dowiesz się, że jest to Max, wróć więc do holu i za pomocą klucz otwórz skrzynkę z bezpiecznikami i wejdź do pomieszczenia na lewo. Porozmawiaj z facetem na wszystkie tematy, a kiedy skończysz, wróć do biura ojca. Natkniesz się na nieprzyjemnego detektywa Kanskiego. Po rozmowie z przystojniakiem, wsiadaj na motocykl i obejrzyj sobie pierwszy przerywnik. Ktoś niespodziewanie złożył Ci wizytę, a jej owocem będzie okropny ból głowy. Kiedy się ockniesz, zacznij przeszukiwać pomieszczenie. Z biurka zabierz ołówek, kawałek pizzy oraz solniczkę. Odsuń róg dywanu, a Twoim oczom ukaże się szczelina. Zaraz koło szafy, na stercie rupieci leży walkman, podnieś go i wyjmij z niego dwie baterie AA. Z szuflady leżącej na łóżku Twojego ojca, zabierz tajemniczą książkę. W środku znajdziesz ukryty schowek, do którego klucz znajduje się w akwarium. Ponieważ nie masz odpowiednich narzędzi aby go wydobyć, wyjdź na podwórko. Pogrzeb nieco w koszu na śmieci, a znajdziesz gumową rękawiczkę oraz szprychę od roweru. Spróbuj wziąć wiadro, niestety w ręce zostanie Ci tylko uchwyt. Teraz pora, abyś wyjął z motoru swój telefon oraz okulary przeciwsłoneczne. W tym celu, użyj kluczy na luce bagażowej Twojego ścigacza. Idź w lewo i ze znajdującej się w garażu skrzyni, wyjmij taśmę klejącą oraz klej. Wróć do domu i użyj w szczelinie na podłodze rowerowej szprychy. Otrzymaną kasetę odsłuchaj na magnetofonie, znajdującym się nad biurkiem. Twój ojciec nagrał Ci hasło do komputera. Tak więc kliknij na klawiaturę i wprowadź 2342. Przejrzyj wszystkie wiadomości i jedź do muzeum. Na ławce przed budynkiem leży jakaś dziewczynka, porozmawiaj z nią. Okaże się, że potrzebuje Twojej pomocy. Tak więc pierwsze musisz naprawić dętkę od roweru. Wróć więc do siebie i zabierz z roweru pompkę. Napompuj dętkę i wsadź ją do wiadra z wodą, w celu znalezienia dziury. Kiedy już ją zlokalizujesz, połącz gumową rękawiczkę oraz klej i załataj ją. Wróć i zamontuj naprawiony sprzęt do roweru.



Teraz dziewczynka zaufa Ci i pokaże Ci też aparat. Wystarczy włożyć dwie baterie i już będziesz posiadaczem kopii zdjęć, podejrzanych osób. Oddaj dziewczynce aparat, dzięki czemu otrzymasz magnes w kształcie chomika. Wracaj do domu i użyj go na akwarium. Zdobytym kluczem, otwórz skrytkę w książce. Znajdziesz w niej książkę adresową oraz mała notatkę. Poszukaj adresu olega, po czym udaj się do jego domu. Na miejscu, zabierz niebieski worek na śmieci, po czym idź ścieżką na tył domu. Zauważysz kij od szczotki, który za parę chwil okaże się bardzo pomocny, dlatego weź go sobie. Wróć się nieco i zadzwoń do drzwi.

poprzedni rozdziałnastępny rozdział
Screeny z Tajne Akta: Tunguska (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudostutuś131211   @   01:53, 26.12.2011
jak wsadzic odlamek zoltego szkła do diademu ona caly czas mowi ze nie pasuje