Tajne Akta: Tunguska (PC)

ObserwujMam (131)Gram (34)Ukończone (27)Kupię (9)

Poradnik do Tajne Akta: Tunguska (PC)


Ogidogi @ 17:42 03.01.2007
Jerzy "Ogidogi" Kościelny
Komputery oraz gry interesują mnie od wielu lat. Nie mam konkretnych upodobań co do gatunków gier, jednak są tytuły których nie jestem w stanie strawić.

Porozmawiaj z dozorcą siedzący przy bramie, po czym wejdź do środka. Wypytaj o wszystko recepcjonistki i wróć do faceta. Aby mógł namalować Sabrinę, musisz mu dostarczyć farby oraz sprawić, że stanie ona koło okna. Pierwsze idź do budynku i skieruj się do pokoju na lewo. Znajduje się w nim gość, który układa karty. Koło gramofonu leżą okulary, zabierz je i wróć na recepcje. Zauważysz stojak z gazetami, z którego zabierz jeden egzemplarz. Teraz udaj się na podwórko, a z niego dostań się do kuchni. Zabierz ciężarki, widełki, łyżkę wazową oraz szczypce. Do pieca wsadź drewno oraz gazetę, a następnie użyj okularów na świetle aby rozpalić ogień. Po chwili wyciągnij za pomocą szczypiec węgielki, które posłużą dozorcy za narzędzia do malowania.
Idź i daj mu kredki. Teraz musisz sprawić, aby Sabrina była bardziej widoczna. Udaj się więc do pokoju w którym widziałeś gramofon i użyj na nim ciężarków.



Wróć do malarza i patrz na efekty swojej pracy. Otrzymasz portret, który natychmiast idź pokazać recepcjonistce. Idź porozmawiać z pacjentem układającym karty. Pora udać się ponownie na podwórko i porozmawiać z pracownikiem budowlanym. Dowiesz się, że gość wróci do roboty, gdy z komina poleci czarny dym. Włóż więc do pieca worek którym przykryty był obraz. Pora iść do pokoju, w którym przebywał facet z kartami. Teraz gdy już go nie ma, skseruj obraz tyle razy, ile się tylko da i oddaj Sabrinie, gotowe plakaty wyborcze. Kobieta przepuści Cię do dalszej części zakładu. Wejdź w drzwi po prawej i obejrzyj wszystkie zadrapania, ślady krwi oraz przyjrzyj się kamerze.



Przeszukaj również łóżko w którym znajdziesz artykuł, a następnie opuść pomieszczenie. Zapytaj recepcjonistki o Pereza oraz o nagrania z kamer. Skieruj się na podwórko i w momencie kiedy Ramon wrzuci do kosza brudne pranie i wróci, połącz widły z obrazem i wbij je do futryny. Drzwi nie zatrzasną się, a Ty będziesz mógł wejść do pomieszczenia ochrony. Podejdź do sejfu i wprowadź 1, 4, 2, 8. Liczby te oznaczają ilość nóg, kolejnych postaci przedstawionych na obrazie. Kasetę którą znajdziesz, włóż do magnetowidu i obejrzyj co na niej nagrano. Po chwili zaskoczy Cię Ramon, który po dłuższej rozmowie okaże się Twoim sprzymierzeńcem. Udasz się na plażę, gdzie znajdziesz Pereza. Spróbuj z nim porozmawiać, niestety mężczyzna nie jest w stanie nic powiedzieć. Wróć więc na podwórko i zabierz obraz, który posłuży za kartkę. Wejdź do kuchni i szczypcami zabierz jeszcze kawałek węgla. Wróć do biedaka i daj mu oba te przedmioty. Teraz będziesz mógł się z nim dogadać. Po obejrzeniu rysunku, zaczniesz kierować poczynaniami Maxa.

poprzedni rozdziałnastępny rozdział
Screeny z Tajne Akta: Tunguska (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudostutuś131211   @   01:53, 26.12.2011
jak wsadzic odlamek zoltego szkła do diademu ona caly czas mowi ze nie pasuje