Tajne Akta: Tunguska (PC)

ObserwujMam (131)Gram (34)Ukończone (27)Kupię (9)

Poradnik do Tajne Akta: Tunguska (PC)


Ogidogi @ 17:42 03.01.2007
Jerzy "Ogidogi" Kościelny
Komputery oraz gry interesują mnie od wielu lat. Nie mam konkretnych upodobań co do gatunków gier, jednak są tytuły których nie jestem w stanie strawić.

Po prawej stronie drogi jest znak reklamujący knajpę, zabierz go i podejdź do głównych drzwi. Nad nimi wisi flaga którą zdejmij i przykryj za jej pomocą znak ograniczenia prędkości.



Wejdź do baru i porozmawiaj z gościem przy ladzie. Wypytaj go o wszystko, następnie wyjdź i skieruj się schodami w dół. Porozmawiaj z rybakiem, a kiedy skończysz, spróbuj wziąć jedną rybę z wiadra. Facet pozwoli Ci się poczęstować. Z ziemi podnieś kamień i wracaj do baru. Połóż rybę na znaku reklamowym i wsadź ją do kominka. Wyjdź i zdejmij flagę, która będzie mokra i użyj jej jako rękawicy, aby wyjąć blachę. Daj pijakowi rybkę i zabierz ze stołu kubek. Wyjdź na zewnątrz i ponownie zakryj znak flagą. Wejdź do środka, porozmawiaj z barmanem na temat cytryny, a po chwili będziesz świadkiem wypadku. Udaj się na zewnątrz i przeszukaj skrzynię leżącą na środku drogi. Znajdziesz w niej cytrynę. Idź nad brzeg i nabierz do kubka trochę wody z morza. Wróć do baru i daj właścicielowi cytrynę, którą ten da pijakowi. Podejdź do kominka i postaw kubek. Po chwili go zabierz i zajrzyj do środka. Sól którą tam znajdziesz wrzuć do kubka barmana, a kiedy gość się napije, zwiń mu klucz wiszący na słupie.



Udaj się na brzeg i za pomocą świeżo zdobytego klucza, otwórz drzwi do piwnicy. W środku zabierze pochodnię oraz butelkę Whiskey. Alkohol daj rybakowi, który w zamian wypożyczy Ci swoją łódź. Nabierz do kubka ponownie wody, ponieważ później okaże się być przydatna. Po krótkiej animacji, znajdziesz się w starym zamku. W studni zamknięty został gospodarz, któremu musisz pomóc. Pierwszy wyjmij miecz, który jest wbity od lewej strony. Kiedy tego dokonasz, przyjrzyj się uważnie. Na dziedzińcu są trzy wejścia. Ty wejdź w to środkowe. Znajdziesz się w sali z kominkiem i obrazem. Wyjdź schodami na górę i z gabloty po lewej stronie, zabierz groty. Nad nią znajduje się półka z książkami, którą przeczytaj. Zaraz przy schodach znajdziesz również lampę olejową, którą zabierz i wyjdź z pomieszczenia. W jednym z okien widać okiennicę, zabierz ją i wejdź w drzwi po prawej. Od świecy odpal pochodnię i opuść grobowiec. Teraz wejdź w drzwi po lewej. W środku znajdują się dwa pokoje, wejdź w ten bardziej oddalony. Jest to sala tortur, z której zabierz łańcuch, oraz obcęgi, a za pomocą pochodni, rozpal komin. Wróć do korytarza i z jednego ze świeczników, zabierz kawałek drutu. Wejdź do pomieszczenia pierwszego. Przeszukaj szafkę koło łóżka, znajdziesz w niej złota monetę. Skieruj swe do pomieszczenia tortur. Złota monetę uchwyć obcęgami i wsadź ją do kominka. Kiedy się nieco rozgrzeje, użyj tego zestawu na żelaznej dziewicy, która stoi zaraz koło schodów. Ostatnią rzeczą jest wsadzenie rozpalonego złota do kubka z wodą i pierścień gotowy. Idź do pierwszego pokoju u na posągu Lorda użyj miecza, okiennicy oraz pierścienia. Za zasłoną znajdziesz tajemnicze przejście. W podziemiach znajdziesz wnękę, w której jest klucz. Wróć się aż do grobowca i użyj na sarkofagu lampy olejowej. Podpal paliwo za pomocą pochodni, a następnie użyj kluczyka na szczelinie. Kiedy grób się otworzy, zabierz amulet.



Przeciągnij przez niego kawałek drutu, a później dodaj jeszcze łańcuch. Udaj się na wyspę, konkretnie do piwnicy, gdzie za pomocą obcęgi zdejmij deskę podtrzymującą beczki. Do imadła włóż groty i na improwizowanej pile, skróć deskę. Udaj się jeszcze przed bar. Nagle pojawiła się tu rynna, którą zabierz i wracaj do zamku. W sali tortur rozłącz dwie rynny za pomocą narzędzie do rozciągania. Udaj się do pomieszczenia z kominkiem. Na stołku połóż deskę, która posłuży za wyrzutnię. Na jednym z końców połóż kamień i wyjdź na górę. Pociągnij za dźwignię i patrz jak pocisk wystrzeli. Koło studni wyląduje pokrywa komina, która posłuży za hełm. Wyposaż posąg w kolejne przedmioty, konkretnie w amulet, ochraniacze na nogi oraz hełm. Idź sekretnym korytarzem do samego końca i otwórz olbrzymie drzwi. Znajdziesz Lorda Morangie, który powie Ci wiele interesujących rzeczy. Obejrzyj animację.

poprzedni rozdziałnastępny rozdział
Screeny z Tajne Akta: Tunguska (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudostutuś131211   @   01:53, 26.12.2011
jak wsadzic odlamek zoltego szkła do diademu ona caly czas mowi ze nie pasuje