Poradnik do Tajne Akta: Tunguska (PC)
MAX: Zabierz z przystanku tekstylną torbę. Zaraz obok rośnie krzew, z którego zerwij parę owoców. Rozgnieć je w torbie i daj ją Olegowi. Obejrzyj karetkę, na której zauważysz numer telefonu, wyjmij więc komórkę i zadzwoń. Plan się powiedzie, a Ty znajdziesz się na podwórku.
Obejrzyj cień znajdujący się na ziemi, kształtem przypomina klucz. Zabierz ze śmietnika szczypce medyczne, po czym przyjrzyj się dokładnie lampie. Okaże się, że w środku znajduje się przedmiot, który wyjmij za pomocą szczypiec. Otwórz drzwi i wejdź do środka. Od razu przejrzyj szafkę z aktami, dzięki której dowiesz się więcej na temat Manuela Pereza. Zabierz też leżący na regale wiatraczek, po czym odsłuchaj nagrania z dyktafonu. Weź sobie jedną z butelek, leżących na stojaku i przejdź do następnego pomieszczenia. Z jednego ze stołów, ostrożnie podnieś strzykawkę oraz skalpel. Z łóżka stojącego po przeciwnej stronie zabierz stetoskop, a z półeczki blisko drzwi, weź butelkę amoniaku. Aby dowiedzieć się, co dzieje się za drzwiami, użyj na nich stetoskopu. Wyjdź na zewnątrz i użyj ponownie stetoskopu, tylko tym razem na rurze. Usłyszysz opowiadanie o pociągu, co oznacza iż znajduje się tam Nina. Wpuść do rury amoniak i użyj na niej wiatraczka.
NINA: Podnieś szmatę z materaca, miskę znajdującą się obok łóżka oraz kamień leżący przy ścianie. Użyj na ostrej szczelinie w ścianie tkaniny, aby uzyskać nić. Połącz ją z kamieniem i spuść do maxa, teraz możecie przekazywać sobie pewne przedmioty.
MAX: Daj Ninie skalpel oraz
NINA: Użyj skalpela na materacu, dzięki czemu będziesz szczęśliwym posiadaczem gąbki. Również za pomocą ostrza, odetnij nogę od krzesła, która od razu prześlij maxowi. Daj mu też gąbkę oraz skalpel.
MAX: Połącz rurkę od krzesła, strzykawkę oraz truciznę, w zabójczą broń. Wyjdź przed podwórko i użyj skalpela na antenie. Udaj się do pomieszczenia gdzie przesiadywał strażnik i wyjmij knebel przytrzymujący drzwi. Teraz użyj dmuchawki na wizjerze i patrz jak usypia się strażnika.
Namocz gąbkę w zupie i wracaj do rynny. Przekaż Ninie gąbkę z zupą oraz nogę od krzesła.
NINA: Połącz nitkę z nasiąkniętą gąbką, miskę z rurką, a następnie z obu tych rzeczy, skonstruuj pułapkę dla szczura. Połóż ją przy dziurze i poczekaj aż gryzoń sam da się złapać. Oddaj zwierzaka Maxowi.
MAX: Przejdź do pomieszczenia z strażników i zabierz z tablicy nad telewizorem, jedną pineskę. Zatruj ją odpowiednią substancją i wyjdź na samą górę. Wypuść szczura, a kiedy facet poleci za szczurem, połóż mu na krześle pineskę. Poczekaj chwilę i kiedy gość odpadnie, przeszukaj go. Kluczem który znajdziesz, uwolnij Ninę.poprzedni rozdziałnastępny rozdział
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler