Cytat: JackieR3
No i to jest właśnie siła tej gry.Jeżeli nie traktujesz wyborów instrumentalnie to zawsze będziesz miał wątpliwości.Tutaj wszystkie Bethesdy,Piranhie czy Biowery wysiadają.Ta gra jak żadna inna puka do moralności i sumienia gracza.I to perfidnie.
W grach Bethesdy i Piranhy wybory moralne raczej dotyczą jednego lub kilku powiązanych ze sobą questów pobocznych nie związanych z wątkiem głównym. Np. w Skyrimie był to wybór strony w konflikcie, który nie miał skutków ani w późniejszych etapach ani na końcu gry.
Na załączonym jpg napisali, że w W1 były 3 możliwe zakończenia, a w W2 - 16, ale tak naprawdę możliwych zakończeń jest więcej, bo w przeciwieństwie do Bethesdy i PB wszystkie wybory moralne są częścią wątku głównego.. W Wiedźminie 1 3 zakończenia to strona którą wybraliśmy (ludzie, nieludzie, neutralna), ale gdyby doliczyć los Abigail, Berengara, wilkołaka i inne wybory Geralta to tak naprawdę zakończeń jest min. 2-3 razy więcej.
W Wiedźminie 2 wydaje mi się, że uwzględnili większość wyborów przy zakończeniu, ale napewno można znaleźć ich więcej.