Need for Speed: Carbon (PC)

ObserwujMam (1020)Gram (524)Ukończone (261)Kupię (65)

Zapowiedź gry Need for Speed: Carbon (PC)


bigboy177 @ 00:00 24.07.2006
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!



Wyścig przebiega w dwóch etapach. Najpierw pędzimy za naszym rywalem i staramy się przez cały czas utrzymywać blisko niego, ponieważ otrzymujemy za to punkty. Po dotarciu do mety role się odmieniają i tym razem współzawodnik wąchał będzie nasze spaliny. Głównym celem drugiego etapu jest zdobycie jak największej przewagi nad znajdującym się z tyłu patałachem. Im konkretniejsza będzie różnica pomiędzy naszym, a jego samochodem na mecie, tym więcej punktów oraz kasiorki wpłynie na konto gracza. Możliwe jest nawet zdobycie zwycięstwa bez zbytniego wysilania się. Gdy zdobędziemy kilkusekundową przewagę i utrzymamy ją przez określony czas, tryumf mamy w ręce bez potrzeby przekraczania linii mety. Mieczyk ten jest jednak dwustronny i podobna sytuacja może spotkać gracza, jeśli nie będzie uważny i da się zbytnio zostawić w tyle. Jak dla mnie idealny pomysł rasujący emocje towarzyszące graczowi podczas zabawy.

Znaczącą zmianą w porównaniu z poprzednimi edycjami gry, jest możliwość posiadania własnego zespołu kierowców. Niestety nie wiadomo jeszcze jak dokładnie dokonywać będziemy rekrutacji, pewne jest natomiast że będą oni bardzo przydatni podczas wyścigów w granicach miasta. Starcia w kanionie przebiegają zawsze jeden na jednego.

Cały team podzielony jest na dwie podstawowe grupy składające się z trzech osób. Pierwsza z nich to spece od samochodów zajmujący się naszą furą zanim wyruszymy nią do walki. Wspomniana paczka składa się z: fabricatora, mechanica, oraz fixera. Pierwsza osoba odpowiedzialna jest za wizualną część naszej fury, druga za osiągi oraz utrzymanie pojazdu w idealnej kondycji, ostatnia natomiast zajmie się przekupywaniem policji oraz zatrudnianiem swego rodzaju naturalnych przeszkód drogowych. Fixer będzie w stanie opłacić gliniarzy aby odpuścili sobie pościg, lub też namówić kierowcę ciągnika do zablokowania drogi w odpowiednim dla gracza momencie.



Druga część ekipy składa się kierowców, którzy pomagać będą nam w zdobyciu zwycięstwa w wyścigu właściwym. W skład batalionu wchodzą: blocker, scout oraz drafter. Wypełniając powierzone im zadania znacząco ułatwią nam przedarcie się przez linię mety na pierwszej pozycji. Blocker to koleś który w trakcie przejazdu będzie starał się blokować wybrany przez gracza samochód lub samochody, scout poszuka skrótu lub łatwiejszej drogi prowadzącej do wiktorii, drafter natomiast zapewni mniejszy opór powietrza na masce oraz osłoni przed nadjeżdżającymi samochodami ruchu ulicznego. Można by powiedzieć, że będzie on czymś w rodzaju kamikadze, poświęcającym się dla dobra ogółu.

W trakcie progresji wszyscy członkowie naszego zespołu będą poprawiać swoje umiejętności, i zdobywać nowe. Ekipa garażowa znacznie lepiej poradzi sobie z samochodem, otrzyma więcej możliwości modyfikacji fury itd. Grupa pilnująca nas w trakcie wyścigu zyska na skuteczności oraz szybkości powierzanych im zadań. Nie wiadomo jeszcze dokładnie w jaki sposób rozwój będzie przebiegał, pewne jest jednak że cały team z wyścigu na wyścig, będzie bardziej zabójczy!

Screeny z Need for Speed: Carbon (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?