Bioware Corp. i Pandemic Studios dołączają do EA Games

Wraz z połączeniem firm VG Holding Corp. i Electronic Arts, pod szyldem EA Games opublikowane zostaną takie tytuły, jak: Dragon Age, Mercenaries 2: World in Flames, Saboteur i wiele innych.

@ 07.01.2008, 18:07
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps2, ps3, psp, xbox, xbox 360, gc, wii, gba, press info


Wraz z połączeniem firm VG Holding Corp. i Electronic Arts, pod szyldem EA Games opublikowane zostaną takie tytuły, jak: Dragon Age, Mercenaries 2: World in Flames, Saboteur i wiele innych.

Proces połączenia VG Holding Corp. i Electronic Arts został zakończony, a firmy BioWare Corp. i Pandemic Studios dołączyły do grona studiów, tworzących gry pod marką EA Games. Dzięki nowemu nabytkowi EA stało się liczącym graczem wśród twórców przygodowych gier akcji oraz RPG. Oba studia dały się poznać jako producenci tytułów najwyższej jakości. Dodatkowo, wraz z przejęciem, EA zyskało pełne prawa do dziesięciu nowych projektów, wychodzących pod szyldem sześciu marek należących dotąd do wspomnianych firm.

Frank Gibeau, jako prezes EA Games, będzie nadzorował oba studia. Ray Muzyka i Greg Zeschuk z BioWare Corp. zostali mianowani wiceprezesami EA i dyrektorami naczelnymi BioWare Corp. Andrew Goldman i Josh Resnick z Pandemic Studios zostali wiceprezesami EA i dyrektorami naczelnymi Pandemic Studios. Z kolei Greg Borrud objął stanowisko wiceprezesa EA i szefa produkcji Pandemic Studios.

– BioWare Corp. oraz Pandemic Studios to światowej klasy studia, które wniosą do EA Games swoje bogate doświadczenie w tworzeniu najwyższej jakości produkcji – powiedział Frank Gibeau. – Studia te specjalizują się w przygodowych grach akcji oraz RPG, co pozwoli rozszerzyć ofertę EA Games i umocnić nas w misji dostarczenia najlepszej na świecie interaktywnej rozrywki.

– Nasza współpraca z EA już teraz przynosi skutki – powiedział Josh Resnick – Pandemic Studios cieszy się twórczą niezależnością, jednocześnie wiedząc, że znalazło się w firmie, która jest najlepszym miejscem do pracy dla najlepszych branżowych talentów. Dzięki temu jesteśmy niezwykle zadowoleni z obecnej sytuacji i z nadzieją patrzymy w przyszłość naszego studia i naszych gier.

– EA uszanowało twórczą integralność naszych studiów oraz wartości szanowane w BioWare: wysoką jakość pracy i produktów oraz przedsiębiorczość. Jesteśmy niczym miasto-państwo w wielkiej rodzinie EA. Nasze utalentowane ekipy specjalistów z BioWare Edmonton i BioWare Austin mogą w dalszym ciągu dostarczać graczom wspaniałych, emocjonujących doświadczeń dzięki produkcjom o bogatej i wciągającej fabule – dodał Ray Muzyka.

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?