Szczegóły najnowszej aktualizacji Final Fantasy VII Remake: Rebirth

Square Enix udostępniło najnowszą aktualizację Final Fantasy VII Remake: Rebirth, a my wiemy co zostało za jej sprawą zmienione.

@ 21.03.2024, 10:42
Patryk "juve" Jankowski
Jestem szczęśliwym, wieloletnim i oddanym użytkownikiem konsol PlayStation. Lubię dopracowane, rozbudowane i ambitne gry wideo z najwyższej półki. Osobiście znam Solid Snake'a, z Larą Croft umawiałem się na randki i mieszkam w Residencji. Rzekłem.
ps5

Szczegóły najnowszej aktualizacji Final Fantasy VII Remake: Rebirth

Final Fantasy VII Remake: Rebirth otrzymało nowy update wprowadzający kilka istotnych zmian oraz naprawiający błędy, które mogły utrudniać rozgrywkę.

Oprócz poprawy liczby klatek na sekundę, jakości grafiki i ogólnej stabilności gry, zapewnia on także opcje Sharp i Soft w ustawieniach wyświetlania trybu nastawionego na wydajność. Wprowadzono ponadto poprawki literówek w niektórych tekstach i naprawiono błędy, które powodowały nagłe zatrzymywanie się wrogów w bitwach lub anulowanie umiejętności Lunatic High Red XIII i Spirit Watcher.

Poniżej znajdziecie listę zmian wprowadzonych przez aktualizację 1.020:

  • Korekta literówek i ominięć w niektórych tekstach.
  • Naprawiono błąd, który występował w pewnych warunkach na mapie podczas kontrolowania postaci.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego zdolności Red XIII „Lunatic High” i „Warrior’s Inspiration” mogły zostać łatwo anulowane podczas bitwy.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że wrogowie zatrzymywali się w pewnych sytuacjach podczas bitew.
  • Poprawiono liczbę klatek na sekundę i ogólną stabilność gry.
  • Odwrotne ustawienie kamery jest teraz odzwierciedlane podczas „szybowania” w trakcie obsługi chocobo na niebie.
  • Ustawienie odwróconej kamery jest teraz stosowane do kamery w minigrach.
  • Ulepszone wsparcie wskazówek podczas wspinania się po bluszczu w kopalni Mithril.
  • Do ekranów dostosowywania dodano ustawienia trudności dla minigier „Condor Fort” i „Gambit Gears”.

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosBarbarella.   @   11:23, 21.03.2024
No nie. Ten błąd w którym wrogowie się zatrzymywali to mogli zostawić, komu to przeszkadzało. Będę musiała niespaczowaną wersję kupić.
0 kudosmrPack   @   12:55, 21.03.2024
Cytat: Barbarella.
No nie. Ten błąd w którym wrogowie się zatrzymywali to mogli zostawić, komu to przeszkadzało. Będę musiała niespaczowaną wersję kupić.
Co zostało spaczowane nie da się odpaczować Diabelski pomysł No chyba, że ma się wersję na płycie Niewinny
0 kudosBarbarella.   @   13:11, 21.03.2024
Cytat: mrPack
No chyba, że ma się wersję na płycie

Ok. Przekonałeś mnie. Dla unieruchomionych wrogów dam się nawrócić na płytowe wersje. Szczęśliwy
Przypomniało mi się że już raz tak na poważnie narzekałam że gra na Steamie automatycznie mi się aktualizuje. Zawstydzony Nie ma róży bez kolców. Zdziwiony
0 kudosmrPack   @   13:43, 21.03.2024
Cytat: Barbarella.
Ok. Przekonałeś mnie. Dla unieruchomionych wrogów dam się nawrócić na płytowe wersje. Szczęśliwy
Przypomniało mi się że już raz tak na poważnie narzekałam że gra na Steamie automatycznie mi się aktualizuje. Zawstydzony Nie ma róży bez kolców. Zdziwiony
Szkoda, że nie można sobie wybrać co poprawić Puszcza oko Zdarza się, że nie aktualizuję gry, bo "poprawiają" coś co mi nie przeszkadza. Automatyczne aktualizacje to zło Dumny
0 kudosBarbarella.   @   14:41, 21.03.2024
Z tymi unieruchomionymi wrogami by mi pasowało bo aktualnie gram w FF IX i widzę że w tej serii dają graczowi popalić. Niby infantylnie i niewinnie to wygląda ale jest wymagające. Mam nadzieję że jednak ta seria też trzyma się ogólnego trendu w grach że stają się coraz bardziej przyjazne takim ofermom jak ja {oczywiście wyłączając z tego trendu soulsliki}. Czyli im nowsza gra tym łatwiej. Szczęśliwy
Dodaj Odpowiedź