Alan Wake II będzie posiadać tryb wydajności, potwierdza Remedy
Studio Remedy Entertainment potwierdziło, że w Alan Wake II będą dwa tryby wyświetlania oprawy.
Alan Wake II zadebiutuje za miesiąc, a jeśli na premierę najnowszego dzieła studia Remedy Entertainment czekacie, to na pewno ucieszy Was informacja o tym, że w przypadku wydania konsolowego możliwe będzie granie w dwóch trybach wyświetlania obrazu: jeden będzie nastawiony na jakość, a drugi na wydajność.
Dyrektor komunikacji studia Remedy, Thomas Puha, potwierdził ostatnio na portalu X, że Alan Wake II został opracowany z myślą o solidnych 30 klatkach na sekundę oraz porządnej oprawie wizualnej. Twórcom udało się jednak wcisnąć także tryb nastawiony na wydajność, choć oferujący nieco niższej jakości grafikę.
"Bardzo mnie cieszy to, że Alan Wake II będzie miał tryb wydajności na konsolach PlayStation 5 oraz Xbox Series X. Gra została zbudowana od podstaw jako doświadczenie w 30 klatkach na sekundę, skupiające się na oprawie oraz klimacie, ale jakimś sposobem udało nam się zawrzeć również tryb wydajności".
Więcej szczegółów na temat nowego trybu dostaniemy za jakiś czas, choć na razie nie wiemy kiedy. Jeśli mielibyśmy spekulować, to założyłbym, że tryb wydajności to po prostu 60 klatek na sekundę i obniżona rozdzielczość, a także być może brak bardziej zaawansowanych technik renderingu, jak ray-tracing.
Datę premiery Alan Wake II zaplanowano na 27 października, a grać będziemy wówczas na PC, PS5 oraz XS.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler