Scalebound może powrócić, Platinum Games chce rozmawiać na ten temat z Microsoftem
Czyżby Scalebound miało powrócić? Platinum Games - twórcy przedsięwzięcia - ponoć chce rozmawiać z Microsoftem na temat rezurekcji projektu.
Według prezesa studia, Atsushiego Inaby, Platinum Games chce ponownie pracować nad Scalebound. Mowa o ekskluzywnej marce dla Xboksa, która nigdy finalnie nie została ukończona, ani wydana.
Rozmawiając z IGN Japan, Inaba powiedział, że twórca gry sprzed lat, Hideki Kamiya, mówił o „chęci pracy nad Scalebound przez jakiś czas”, a sam dodał: „Zarówno Kamiya, jak i ja, mówimy serio – naprawdę chcielibyśmy ponownie pracować nad Scalebound. Chciałbym odpowiednio omówić to z Microsoftem”.
Pomysły ekskluzywnej gry na Xboksa One krążyły w kuluarach od 2006 roku. A projekt, o którym mowa, ostatecznie ogłoszono w 2014 roku. Została on następnie anulowany w roku 2017. Według twórcy rozwój gry „postępował w odpowiedni sposób” i wydaje się bezcelowe, aby Microsoft po prostu odpuścił markę i nic z nią dalej nie robił.
Mówiąc o jej anulowaniu, Inaba nadal uważa, że to nieodpowiednie, że Microsoft wziął na siebie całą winę. W 2019 r. wyjaśnił, że ostateczną odpowiedzialność ponoszą obie firmy. Z kolei rozmawiając z Cutscenes w zeszłym roku, Kamiya powiedział, że gra była „dużym wyzwaniem” dla studia, ponieważ obejmowała rozległe środowisko, do którego projektanci nie byli przyzwyczajeni. Była ona rozwijana przy użyciu silnika Unreal Engine, a studiu „brakowało niezbędnego know-how”, aby zbudować produkcję opartą na funkcjach sieciowych.
Czy chcielibyście powrotu marki Scalebound? W założeniach była bardzo ciekawa.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler