State of Decay 3 powstaje na silniku Unreal Engine 5
State of Decay 3 będzie też korzystać z jakiegoś specjalnego systemu animacji, opracowanego na potrzeby wielu studiów Microsoftu.
Studio Undead Labs zasłynęły głównie za sprawą cyklu State of Decay. Jak się właśnie dowiedzieliśmy, trzecia jego odsłona będzie prawdopodobnie korzystać z silnika Unreal Engine 5. Na razie oczywiście brakuje jakichkolwiek szczegółów w temacie.
Za najnowsze doniesienia odpowiada Simon Sherr, dyrektor animacji w Undead Labs. To właśnie on ujawnił co nieco na temat przyszłości studia oraz State of Decay 3. Projekt ten powstaje mniej więcej od 2018 roku, czyli od przejęcia Undead Labs przez Microsoft. Do tej pory jednak brakuje detali na jego temat.
Sherr, o którym wspomniałem wcześniej, zaktualizował ostatnio swój profil na łamach portalu LinkedIn. To właśnie tam zamieścił informację o tym, iż Undead Labs otwiera nowy oddział w Orlando, na Florydzie, a prócz tego, że State of Decay 3 opracowywane jest na silniku Unreal Engine 5. Co ciekawe, gra ma korzystać z technologii animacji współdzielonej przez różne studia należące do giganta z Redmond.
Więcej informacji na temat State of Decay 3 będziemy mieć dla Was w przyszłości. Póki co nie zostaje nic innego, jak uzbroić się w cierpliwość i czekać.
It looks like Undead Labs is building a new support studio in Orlando.
— Klobrille (@klobrille) January 2, 2022
"Developing a new Microsoft studio under Undead Labs in Orlando, directing animation in UE5 for State of Decay 3 & fostering cross-studio animation technology initiatives across XGS."https://t.co/XRDBGx4jMX pic.twitter.com/KTGzPiV9wy
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler