Marvel's Guardians of the Galaxy otrzymało ray-tracing na konsolach obecnej generacji
W sieci pojawiła się kolejna aktualizacja gry Marvel's Guardians of the Galaxy. Patch wprowadza sporo poprawek, a przy okazji garść nowości, jak ray-tracing na PS5 i XSX.
Marvel's Guardians of the Galaxy to bardzo udana gra akcji, o czym przeczytać możecie między innymi w naszej recenzji. Jako że deweloperzy nie ustrzegli się drobnych niedociągnięć, w sieci pojawiła się aktualizacja gry. Usuwa ona błędy, a przy okazji dodaje tryb z włączonym ray-tracingiem na konsolach obecnej generacji.
Premiera Marvel's Guardians of the Galaxy miała miejsce niespełna miesiąc temu i choć tytuł został bardzo dobrze przyjęty zarówno przez krytyków, jak i graczy, nic nie stoi na przeszkodzie, by stał się jeszcze lepszy. Z takiego założenia wyszli autorzy gry, studio Eidos Montreal. Przygotowali oni i udostępnili kolejny patch.
Nowa łatka to wiele zmian. Jak wspomniałem, wprowadza ona na konsolach Xbox Series X oraz PlayStation 5 opcję włączenia ray-tracingu, a w przypadku Xboksa Series S możemy cieszyć się nieograniczoną liczbą klatek na sekundę, dzięki czemu płynność oscyluje pomiędzy 30, a 60 FPS. Zmiany dotknęły również wariant przeznaczony na bazowe PS4 - dzięki optymalizacji, działa on lepiej.
Marvel's Guardians of the Galaxy dostępne jest obecnie na PC, PS4, PS5, Xboksie One oraz Xboksach Series X|S. Jeśli rozważacie zakup wydania przeznaczonego dla komputerów osobistych, koniecznie spójrzcie na jego wymagania sprzętowe.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler