Halo Infinite - drugi sezon multika dopiero w maju 2022; deweloperzy przyglądają się systemowi progresji

343 Industries, czyli deweloperzy Halo Infinite, świadome jest, że rozwiązanie progresji w Battle Passie w wypuszczonym niedawno multiplayerze nowego Halo ma swoje wady i przygląda się temu zagadnieniu. Studio ponadto ogłosiło, że pierwszy sezon potrwa dwa miesiące dłużej - do maja 2022 roku.

@ 17.11.2021, 21:55
Mateusz "Materdea" Trochonowicz
Klikam w komputer i piję kawkę. ☕👨‍💻
pc, xbox one, xbox x/s

Halo Infinite - drugi sezon multika dopiero w maju 2022; deweloperzy przyglądają się systemowi progresji

Multiplayer Halo Infinite hula w najlepsze - kilka dni temu odbyła się zaskakująca premiera mutlika nowej gry 343 Industries, która w pełnej wersji zadebiutuje 8 grudnia. Mimo iż jest to teoretycznie beta, to wszystkie tryby i mapy są już na miejscu. Znajduje się tam też pierwszy sezon Battle Pass zatytułowany Heroes of Reach - ten niestety potrwa dłużej, niż zakładali deweloperzy.

Pierwszy sezon Battle Pass, bo taką nazwę nosi moduł odpowiedzialny za zdobywanie dodatkowych przedmiotów w zamian punkty doświadczenia i wbijanie na nim poziomów, uruchomiony został razem z betą multi Halo Infinite. Wszystkie nagrody, aż do setnego levelu, zdobywamy nie poprzez XP po meczach, ale to samo XP zarabiane z wyzwań oferowanych codziennie i co tydzień. Jest ich pięć i w efekcie czego postęp jest niebywale wolny - na co od premiery zwracają gracze. Studio 343 Industries już ogłosiło na swoich social mediach, że przyjrzy się problemowi, ale na razie bez konkretów czy zapowiedzi zmian.

Ujawniono jednocześnie, że wspomniany sezon Heroes of Reach potrwa o dwa miesiące dłużej, niż zakładali sami deweloperzy - chcieli bowiem wypuszczać nową zawartość co trzy miesiące. W notce na blogu Halowaypoint szczegółowo odnieśli się do tej kwestii:

"Podjęliśmy decyzję, by rozszerzyć sezon pierwszy, by dać sobie więcej czasu, co zagwarantuje, że drugi będzie na odpowiednim poziomie. Ponadto dodatkowy czas pozwoli nam skończyć prace nad kolejnym sezonem w zdrowym i zrównoważonym środowisku dla naszego zespołu.".

Ostatnie doniesienia z PC-towego frontu pokazują, że multiplayer nowego Halo radzi sobie całkiem nieźle - w szczycie jednocześnie było ponad 270 tysięcy graczy. A to dane tylko z komputerowej wersji gry.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?