Ubisoft zapowiada markę Ubisoft Original
Chodzi o gry, które opracowywane są przez wewnętrzne studia należące do francuskiego wydawcy. Może to też oznaczać plany poszerzenia katalogu wydawniczego korporacji.
Ubisoft w jasny sposób zamierza obrandować wszystkie swoje projekty - chodzi o gry, które przygotowywane są przez ekipy należące do francuskiego wydawcy. Już niebawem produkcje tego typu będą witać nas logo Ubisoft Original, czyli czymś na wzór tego, co widzimy np. w przypadku seriali platformy Netflix.
"Idąc do przodu wzmianka o treści 'Ubisoft Original' będzie dołączana do wszystkich gier Ubisoftu, opracowanych przez naszych deweloperów", powiedział rzecznik spółki, nie zdradzając niestety żadnych detali na temat inicjatywy oraz dalszych planów wydawcy.
Wprowadzenie marki Ubisoft Original może o niczym nie świadczyć, a może też być zapowiedzią tego, że Francuzi poszerzą swoje portfolio o projekty przygotowane przez innych deweloperów. Wówczas Ubisoft pełniłoby jedynie rolę wydawcy.
Jedna z pierwszych gier obrandowanych przy pomocy logo Ubisoft Original to zaplanowane na kolejne miesiące The Division: Heartland, czyli kolejna odsłona słynnego cyklu, tyle że w pełni darmowa.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler