Avatar: Frontiers of Pandora - deweloperzy dodali nowy tryb graficzny na konsolach

Ubisoft przygotował kolejną aktualizację Avatar: Frontiers of Pandora. Tym razem deweloperzy dali nam m.in. nowy tryb graficzny na konsolach.

@ 23.04.2024, 16:04
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps5, xbox x/s

Avatar: Frontiers of Pandora - deweloperzy dodali nowy tryb graficzny na konsolach

Avatar: Frontiers of Pandora wydane zostało pod koniec minionego roku, a prawdę mówiąc nie zrobiło dookoła siebie zbyt dużego szumu. Ekipa ze studia Massive Entertainment oddelegowana została do Star Wars: Outlaws, ale wszystko wskazuje na to, że część deweloperów nadal zajmuje się rozwijaniem świata Pandory.

W sieci pojawiła się właśnie kolejna aktualizacja Avatar: Frontiers of Pandora oznaczona numerem 3.2. Jak wynika z informacji prasowej do niej dołączonej, wprowadza ona kilka istotnych nowości na każdej z platform docelowych gry. Największa zmiana dotyczy jednak wydania konsolowego, do którego dodano tryb 40 klatek na sekundę.

Nowy, 40-klatkowy tryb wyświetlania grafiki, stanowi kompromis pomiędzy trybem priorytetyzującym oprawę graficzną oraz tym oferującym najwyższą wydajność. Na PC w międzyczasie pojawia się XeSS, czyli technologia skalowania rozdzielczości opracowana przez Intel. Usunięto ponadto wsparcie dla FSR3, przynajmniej tymczasowo. Dlaczego? Nie wiemy.

Avatar: Frontiers of Pandora dostępne jest obecnie na PC, PS5 oraz XS. Jeśli rozważacie zakup wydania przeznaczonego dla blaszaków, koniecznie rzućcie okiem na jego wymagania sprzętowe.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosBarbarella.   @   17:48, 23.04.2024
Rany. Nawet nie zwróciłam uwagi że premiera już dawno była. Zdziwiony Widać niebiescy ludkowie szału nie zrobili.