Warner Media jednak nie zamierza sprzedać oddziału odpowiedzialnego za gry
Wszystko wskazuje na to, że korporacja chce nadal rozwijać swoje marki.

Od jakiegoś czasu mówi się o tym, że Warner Media zamierza sprzedać oddział odpowiedzialny za produkcję gier. Jak się jednak okazuje, korporacja mogła się wycofać ze swoich planów. Świadczą o tym ostatnie wypowiedzi, zawarte w informacjach prasowych.
"Warner Bros. Motion Pictures Group nadal zarządzane jest przez Toby'ego Emmericha. Warner Bros. Television Studios nadal zarządzane jest przez Petera Rotha", czytamy w wewnętrznym mailu wysłanym przez szefa Warner Media, Jasona Kilara.
"Warner Bro. Interactive jest częścią grupy Studios and Networks, razem z ekipą odpowiedzialną za oddział Global Brands and Franchises, w której jest DC, prowadzoną przez Pam Lifford, a także Kids, Young Adults and Classics, któremu dowodzi Tom Ascheim. Wszystkie skupiają się na angażowaniu fanów poprzez marki i produkcje, gry oraz inne interaktywne doświadczenia".
Ze względu na powyższe można założyć, że spółka nie jest zainteresowana żadnymi podziałami. Planuje ona dalszy rozwój należących do niej marek, co oczywiście byłoby bez sensu, gdyby ekipa odpowiedzialna za gry miała zajmować się czymś innym.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler