Jak wygrać w HUMANKIND?

Twórcy z Amplitude Studios w najnowszym materiale promującym HUMANKIND opowiadają o warunkach zwycięstwa w rozgrywce.

@ 07.04.2020, 09:09
Mateusz "Materdea" Trochonowicz
Klikam w komputer i piję kawkę. ☕👨‍💻
pc

Jak wygrać w HUMANKIND?

HUMANKIND to nowa produkcja autorów m.in. strategii 4X Endless Legend (i wcześniej serii Endless Space) - studia Amplitude. Produkcja zapowiedziana w zeszłym roku ma być swego rodzaju hołdem oddanym cyklowi Cywilizacja, sygnowanego nazwiskiem Sida Meiera. W HUMANKIND bowiem dostajemy bardzo podobny patent na rozgrywkę, utrzymaną w stylistyce "grand strategy" - kilka kultur i prowadzenie ich od epoki brązu, aż po nowoczesność.

O tym nieco więcej mówią sami deweloperzy gry. W najnowszym materiale promującym dzieło, kilku projektantów z Amplitude Studios opowiada o tym, jak wygrać rozgrywkę w ich najnowszej produkcji. Wygląda na to, że model ten będzie stosunkowo znajomy fanom tego rodzaju gier strategicznych - twórcy, w zamian za sukcesy kierowanej przez gracza cywilizacji (nie zdradzono jeszcze ich dokładnych nazw), będą nagradzali go tzw. gwiazdkami sławy.

Na nie zaś składać się będą punkty otrzymane w każdej z sześciu okresów - od epoki brązu, do nowoczesności. Dostaniemy je za budowanie "sławnych miejsc", za walki (za to, jakie oszczędności na polu bitwy udało nam się osiągnąć i za ilość zniszczonych jednostek wroga), za rozwój technologiczny, za wpływ kulturowy na sąsiadów, a także m.in. za terytorialny rozwój miast (i naturalnie podbijanie innych).

HUMANKIND ma zadebiutować jeszcze w tym roku - tylko na komputerach osobistych.


Sprawdź także:
Humankind

Humankind

Premiera: 17 sierpnia 2021
PC, PS4, PS5, XBOX ONE, XBOX X/S

HUMANKIND to nowa gra strategiczna z rodzaju 4X (explore, expand, exploit, exterminate) od studia Amplitude - autorów m.in. serii Endless Space, innego reprezentanta gatu...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?