Anthem zachowa serce i duszę BioWare
Deweloperzy obiecują, że to nadal gra w stylu BioWare.
Anthem to dość unikatowa produkcja, jeśli chodzi o studio BioWare, które do tej pory zajmowało się przede wszystkim rozbudowanymi grami RPG, nastawionymi na pełne zawiłości wątki fabularne. Anthem ma nam również przedstawić interesującą opowieść, ale mamy ją poznawać w towarzystwie innych graczy.
Ze względu na powyższe, fani studia obawiają się, że Anthem nie będzie tym, do czego ekipa nas przyzwyczaiła. Jak jednak uspokaja dyrektor gry, Jon Warner, dostaniemy ewolucję tego, z czego słyną deweloperzy. Nie będzie to nic nowego.
"Jeśli spojrzysz na gry BioWare, od Baldur's Gate do Neverwinter, od Jade Empire do Knights of the Old Republic, od Mass Effect do Dragon Age, zobaczysz, że zawsze rozwijaliśmy naszą technikę opowiadania historii... więc w taki sposób na to patrzymy. Anthem nie jest odejściem od tego, to ciągła ewolucja naszych umiejętności oraz techniki", powiedział Warner.
"Myślę, że kiedy gracze będą mieli szansę wskoczyć do tego świata, zdadzą sobie sprawę z tego, że jest on pełen wspaniałych postaci, których będą chcieli poznać, a ty jesteś bohaterem swojej opowieści. To, prawdę mówiąc, jest sercem i duszą doświadczenia od BioWare".
Na koniec Warner wspomniał, że produkcja Anthem ruszyła po tym, jak dobiegł końca proces dewelopingu Mass Effect 3. Wizja deweloperów od tej pory się nie zmieniła, więc nie musimy się obawiać o to, iż dostaniemy coś w rodzaju eksperymentu.
Premierę Anthem zaplanowano na dzień 22 lutego 2019 roku, na PC, PS4 oraz Xboksie One. Wówczas okaże się ile z obietnic BioWare faktycznie się zmaterializuje.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler