Dwa nowe zwiastuny Horizon: Zero Dawn na PlayStation 4

Zobaczcie dwa nowe zwiastuny pokazujące robo-dinozaury z Horizon: Zero Dawn.

@ 09.02.2017, 16:52
Patryk "juve" Jankowski
Jestem szczęśliwym, wieloletnim i oddanym użytkownikiem konsol PlayStation. Lubię dopracowane, rozbudowane i ambitne gry wideo z najwyższej półki. Osobiście znam Solid Snake'a, z Larą Croft umawiałem się na randki i mieszkam w Residencji. Rzekłem.
ps4

Dwa nowe zwiastuny Horizon: Zero Dawn na PlayStation 4

W sieci pojawiły się najnowsze nagrania promujące Horizon: Zero Dawn dedykowane PlayStation 4, a powstające w zasłużonym studiu Guerrilla Games.

Poniżej możecie zobaczyć dwa zwiastuny, które pokazują jak wyglądają kolejne robo-dinozaury w grze. Pierwszy to ogromny Thunderjaw, a drugi to Snapmaw. Oba mają swoje mocne i słabe strony, a gracze muszą czytać notatki i zbierać doświadczenie podczas walk z gigantami, aby ostatecznie znaleźć sposób ich eliminacji.

W trakcie zwiastuna możecie zobaczyć jedną z taktyk, jakie da radę wykorzystać główna bohaterka gry, Aloy. To oczywiście pierwsza z brzegu opcja, ale wydawać by się mogło, że warto dokładnie zapoznać się z tym oraz kolejnymi materiałami. W niedługim czasie dowiemy się m.in., jak pokonać Stormbirda oraz Behemotha.

Premiera Horizon: Zero Dawn zaplanowana została na 1 marca. Gra zadebiutuje wówczas wyłącznie na PlayStation 4 oraz PlayStation 4 Pro.


Sprawdź także:
Horizon: Zero Dawn

Horizon: Zero Dawn

Premiera: 28 lutego 2017
PS4, PC

Horizon: Zero Dawn to zupełnie nowa marka od studia Guerilla Games odpowiedzialnego za serię Killzone. Projekt został oficjalnie zapowiedziany podczas targów E3 2015, kie...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosshuwar   @   22:33, 09.02.2017
Po mimo, że nie mam PS4, i nigdy nie zagram w HZD, to z ciekawością przyglądam się temu, co się dzieje wokół niej.
0 kudosJackieR3   @   22:36, 09.02.2017
Nigdy nie mów nigdy.Ja ciągle mam małą nadzieję że zagram kiedyś w "The Last Of Us" jedyną grę której tak naprawdę zazdroszczę konsolowcom.
0 kudosshuwar   @   22:38, 09.02.2017
Ja już to chyba zrozumiałem. Sony nie po to inwestuje... by "sprzedać tytuł" konkurencyjnym PeCetom Dumny
0 kudosJackieR3   @   22:48, 09.02.2017
Konsole kiedys padną bo to diabelskie urządzenia a gry exclusivy wyjdą na pecety żeby komornicy mieli na prowizję. Dumny
0 kudosLucas-AT   @   02:28, 10.02.2017
Jackie, komornicy zdechną z głodu, a pececiarzom bez gier pozostanie tylko pisanie petycji. Szczęśliwy

By the way:



Obrazek

0 kudosshuwar   @   07:18, 10.02.2017
Cytat: Lucas-AT
By the way:

Fra Cry: Horizont Zero Dawn ? Pokręcony
0 kudosLuKaS77PL   @   08:39, 10.02.2017
Cytat: JackieR3
Nie wszyscy.Uxon stwierdził że te wszystkie znaczniki zasłaniające ekran odrzucają go od gry.


Cały interfejs można w pełni dostosować. Opcji ustawienia tego co jest na ekranie mamy min kilkanaście. Znacznki więc nie powinny być problemem jeśli się pogrzebie w ustawieniach ;-)
0 kudospetrucci109   @   10:30, 10.02.2017
Dla mnie największym idiotyzmem tej gry są te mechaniczne dinozaury Uśmiech Tzn. wyglądają fajnie i w ogóle, artystycznie jest ok. Ale jeśli to skąd się wzięły nie będzie miało jakiegoś logicznego wytłumaczenia to jest to jakaś niedorzeczność. Roboty - dinozaury, jak to w ogóle brzmi Dumny
0 kudosshuwar   @   11:02, 10.02.2017
No bez przesady, wątek fabularny zapewne to dobrze opisze (nawet już chyba była o tym mowa w którymś artykule / materiale producenta).
0 kudosmrPack   @   13:20, 10.02.2017
Cytat: petrucci109
Dla mnie największym idiotyzmem tej gry są te mechaniczne dinozaury Uśmiech Tzn. wyglądają fajnie i w ogóle, artystycznie jest ok. Ale jeśli to skąd się wzięły nie będzie miało jakiegoś logicznego wytłumaczenia to jest to jakaś niedorzeczność. Roboty - dinozaury, jak to w ogóle brzmi Dumny
Gdyby nie chodziło o grę, której świat jest postapokaliptyczny pewnie nie miałoby to za dużo sensu, a tak jednak jakiś ma Dumny Poza tym to nazewnictwo nie jest prawidłowe, bo nie wszystkie maszyny są wzorowane na dinozaurach, a na różnych typach zwierząt Konsternacja
0 kudospetrucci109   @   15:17, 10.02.2017
Cytat: mrPack
Cytat: petrucci109
Dla mnie największym idiotyzmem tej gry są te mechaniczne dinozaury Uśmiech Tzn. wyglądają fajnie i w ogóle, artystycznie jest ok. Ale jeśli to skąd się wzięły nie będzie miało jakiegoś logicznego wytłumaczenia to jest to jakaś niedorzeczność. Roboty - dinozaury, jak to w ogóle brzmi Dumny
Gdyby nie chodziło o grę, której świat jest postapokaliptyczny pewnie nie miałoby to za dużo sensu, a tak jednak jakiś ma Dumny Poza tym to nazewnictwo nie jest prawidłowe, bo nie wszystkie maszyny są wzorowane na dinozaurach, a na różnych typach zwierząt Konsternacja
A co to zmienia, czy świat jest postapokaliptyczny, czy nie. Tak czy siak robo-dinozauro-zwierzęta są totalnie bezsensowne. Ja rozumiem, że pasują do krajobrazu, który wygląda trochę epoka kamienia łupanego ale nie zmienia to faktu, że jest to trochę bez sensu... No chyba, że będzie to jakoś sensownie wytłumaczone ale śmiem w to raczej wątpić Dumny
0 kudosLucas-AT   @   19:09, 10.02.2017
No raczej bedzie to wytlumaczone, skoro przez cala gre bedziemy odkrywac tajemnice wymarlej cywilizacji, ktora te maszyny stworzyla.
0 kudosMicMus123456789   @   19:30, 10.02.2017
Jeśli zaczniemy szukać realnego sensu w grach dojdziemy do wniosku, że wszystkie gry nie mają sensu ;)

Co do mapy, piękna będzie co zwiedzać i zbierać Szczęśliwy
0 kudosshuwar   @   20:48, 10.02.2017
No mapa spora. To trzeba przyznać.
0 kudosJackieR3   @   20:59, 10.02.2017
Ale po co mapa jak jest GPS. Dumny
Dodaj Odpowiedź