Electronic Arts broni daty premiery Titanfall 2; wyjaśnia darmowe mapy

Korporacja uważa, że strategia jaką zastosowała w związku z Titanfall 2 przyniesie długoterminowe rezultaty.

@ 02.11.2016, 14:08
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

Electronic Arts broni daty premiery Titanfall 2; wyjaśnia darmowe mapy

Titanfall 2 jest w sklepach od minionego piątku. Z pierwszych informacji dotyczących sprzedaży tytułu wynika jednak, że cieszy się on mniejszą popularnością niż pierwowzór. Wielu obserwatorów branżowych uważa, że problemem jest po prostu data premiery. Głos w temacie postanowiło zabrać również Electronic Arts.

Szef Electronic Arts, Andrew Wilson, podczas konferencji dla inwestorów, zapytany został o to, czy w przyszłości zrobiłby coś inaczej, aby nie wydawać gier o tej samej tematyce tak blisko siebie. W jego opinii, mimo że Battlefield 1 i Titanfall 2 "mają pokrywające się elementy", zapewniają "zupełnie odmienne doznania i kierowane są do innych graczy".

"Uważamy, że są trzy typy graczy. Ludzie, którzy uwielbiają Battlefield i tę strategiczną rozgrywkę pójdą właśnie w tym kierunku; gracz, który uwielbia płynne, szybkie i pełne akcji starcia z Titanfall 2 zwróci się w jego kierunku, a gracze, którzy chcą kupić dwie największe strzelanki tego roku kupią obie".

"Ponownie, jesteśmy bardzo podekscytowani jakością obu tytułów. Wierzymy, że będą mieć długie cykle sprzedaży, zarówno w tym kwartale, jak i w okresie świąt oraz kolejnych latach. Zwracając uwagę na długoterminowe plany, nie moglibyśmy być w lepszej pozycji".

W przypadku sprzedaży Titanfall 2 ma pomóc dodatkowa zawartość, którą korporacja planuje udostępnić całkowicie za darmo. Temat ten pociągnął Blake Jorgensen, zajmujący się finansami Electronic Arts.

"Częścią strategii budowania marki jest dalekowzroczność. Myślisz o biznesie inaczej niż w przypadku marek pokroju FIFA albo Madden. To oznacza, że szukasz sposobów na to, by nie dzielić graczy, ale sprawić aby [możliwie jak najwięcej osób] kontynuowało budowanie tej marki. Uważamy, że to odpowiednia strategia dla produktu pokroju Titanfall".

O tym, czy założenia się sprawdzą przekonamy się w najbliższych miesiącach. Jeśli rozważacie zakup Titanfall 2 koniecznie zerknijcie na naszą recenzję. Pamiętajcie też, że do wyboru macie wersje dla komputerów osobistych oraz konsol Xbox One i PlayStation 4.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosseth   @   07:55, 03.11.2016
Jak tylko widzę "10 darmowych map" to żygać mi się chce, a jak jeszcze powiedzą że w sumie będzie 12 (łącznie z dodatkwymi) to dojdzie w przerwach śmiech. Ok kiedyś mapy dodawane w łatkach (patrz cod mw) a dziś laske robią albo promocje... Eh
0 kudosJackieR3   @   09:21, 04.11.2016
Cytat: seth
dziś laske robią

Gdzie,gdzie ?Ja też chcę.!!! Szczęśliwy