Skyrim Special Edition i Fallout 4 na PS4 wkrótce otrzymają wsparcie dla modów

Bethesda znalazła wreszcie rozwiązanie problemu, o którym pisaliśmy już wielokrotnie. Modyfikacje dla Fallout 4 i Skyrim Special Edition są w drodze.

@ 06.10.2016, 12:59
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
ps4

Skyrim Special Edition i Fallout 4 na PS4 wkrótce otrzymają wsparcie dla modów

Wygląda na to, że Bethesda i Sony wreszcie dogadały się w kwestii modów dla Fallout 4 oraz Skyrim Special Edition, które trafi na rynek pod koniec października bieżącego roku. Oba wspomniane tytuły będą oficjalnie wspierać fanowskie modyfikacje, tyle że będzie to wyglądać inaczej niż w przypadku blaszaków.

Najpierw wsparcie dla modów otrzyma Skyrim Special Edition. W tym celu dostaniemy tzw. Creation Kit - specjalny pakiet, dostępny w momencie premiery gry. Dzięki niemu gracze będą w stanie tworzyć modyfikacje z elementów udostępnionych przez deweloperów, czyli w zasadzie wszystkich składowych gry. Nie będzie się natomiast dało wgrywać zawartości z zewnątrz.

Do przeglądania oraz wgrywania modyfikacji udostępnionych przez innych konieczne będzie konto w ramach Bethesda.net, czyli dokładnie tak, jak w przypadku Xboksów One. Interfejs ma być prosty i intuicyjny, a jednocześnie na tyle bogaty, aby dało się łatwo sortować udostępniane przez graczy mody.

Jeśli chodzi o Fallout 4, niestety nie wspomniano kiedy konkretnie możemy oczekiwać wsparcia dla tworów grających. Pozostaje jednak mieć nadzieję, że nie będzie ono jakoś szczególnie mocno opóźnione w stosunku do Skyrim Special Edition, tym bardziej że gracze już od dawna na nie czekają.


Sprawdź także:
Fallout 4

Fallout 4

Premiera: 10 listopada 2015
PC, PS4, XBOX ONE, PS5, XBOX X/S

Fallout 4 to kolejna odsłona uznanej serii gier cRPG. Za produkcję odpowiada ekipa Bethesda Game Studios, znana z takich gier jak The Elder Scrolls V: Skyrim czy tez Fall...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosmrPack   @   19:28, 06.10.2016
Jednak dało się osiągnąć kompromis w tej sprawie. Nie jest to może pełne wsparcie fanowskich modyfikacji, ale chyba lepsze takie niż żadne. Mnie mody jakoś specjalnie nie obchodzą, ale pewnie znajdą się chętni na ich tworzenie i inni na korzystanie z nich.