Skyrim Special Edition i Fallout 4 na PS4 wkrótce otrzymają wsparcie dla modów
Bethesda znalazła wreszcie rozwiązanie problemu, o którym pisaliśmy już wielokrotnie. Modyfikacje dla Fallout 4 i Skyrim Special Edition są w drodze.
Wygląda na to, że Bethesda i Sony wreszcie dogadały się w kwestii modów dla Fallout 4 oraz Skyrim Special Edition, które trafi na rynek pod koniec października bieżącego roku. Oba wspomniane tytuły będą oficjalnie wspierać fanowskie modyfikacje, tyle że będzie to wyglądać inaczej niż w przypadku blaszaków.
Najpierw wsparcie dla modów otrzyma Skyrim Special Edition. W tym celu dostaniemy tzw. Creation Kit - specjalny pakiet, dostępny w momencie premiery gry. Dzięki niemu gracze będą w stanie tworzyć modyfikacje z elementów udostępnionych przez deweloperów, czyli w zasadzie wszystkich składowych gry. Nie będzie się natomiast dało wgrywać zawartości z zewnątrz.
Do przeglądania oraz wgrywania modyfikacji udostępnionych przez innych konieczne będzie konto w ramach Bethesda.net, czyli dokładnie tak, jak w przypadku Xboksów One. Interfejs ma być prosty i intuicyjny, a jednocześnie na tyle bogaty, aby dało się łatwo sortować udostępniane przez graczy mody.
Jeśli chodzi o Fallout 4, niestety nie wspomniano kiedy konkretnie możemy oczekiwać wsparcia dla tworów grających. Pozostaje jednak mieć nadzieję, że nie będzie ono jakoś szczególnie mocno opóźnione w stosunku do Skyrim Special Edition, tym bardziej że gracze już od dawna na nie czekają.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler