GC '16: Szczegóły na temat trybu sieciowego Watch_Dogs 2
Deweloperzy wracają z sieciowym hackowaniem oraz trybem Bounty Hunter.
Podczas trwających właśnie targów gamescom 2016 firma Ubisoft ujawniła kolejne informacje na temat Watch_Dogs 2. Tym razem wydawca postanowił przybliżyć nam szczegóły dotyczące trybu rozgrywek wieloosobowych.
Francuzi zapowiedzieli, że w Watch_Dogs 2 znajdziemy sieciowe hakowanie, zaprezentowane na materiale filmowym poniżej. Tryb ten wymaga od gracza wykonania kontraktu poprzez aplikację na telefonie albo podczas korzystania z profilera. Grający nawiedzają wzajemnie swoje światy, pojawiając się jako zwykły przechodzień. Atakujący ma za zadanie włamać się do telefonu ofiary i wykraść zawarte w nim dane. Atakowany stara się do tego nie dopuścić. Całość przypomina rozwiązanie zastosowane w pierwowzorze.
Całkowitą nowością jest natomiast tryb Bounty Hunter, czyli Łowca Głów. W tym przypadku musimy stawić czoła aż trzem graczom, tudzież wesprzeć dwóch innych w polowaniu na jakiegoś renegata. Tryb ten aktywuje się niejako automatycznie po tym, jak dopuścimy się jakiś znaczących zbrodni na mieszkańcach, siejąc chaos na ulicach. Trójka graczy zostanie wówczas wezwana do naszej gry, a my będziemy musieli się przed nimi obrobić. Oczywiście odwrotna sytuacja także jest możliwa.
Jeśli chodzi o zabawę wieloosobową, nie zawsze mamy do czynienia z konfrontacją. W Watch_Dogs 2 możliwe jest też łączenie sił z innymi szarpiącymi w ramach trybu współpracy. Wykonujemy wówczas wspólnie zlecenia oraz miło spędzamy czas.
Premiera Watch_Dogs 2 zaplanowana została na 15 listopada 2016 roku, na PC, PS4 oraz Xboksie One.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler