Ubisoft zatrudniło specjalistę od parkouru do prac nad Watch Dogs 2

Watch Dogs 2 będzie rozbudowaną produkcją, przy której jednym z dyrektorów jest specjalista od parkouru.

@ 06.07.2016, 16:31
Patryk "juve" Jankowski
Jestem szczęśliwym, wieloletnim i oddanym użytkownikiem konsol PlayStation. Lubię dopracowane, rozbudowane i ambitne gry wideo z najwyższej półki. Osobiście znam Solid Snake'a, z Larą Croft umawiałem się na randki i mieszkam w Residencji. Rzekłem.
pc, ps4, xbox one

Ubisoft zatrudniło specjalistę od parkouru do prac nad Watch Dogs 2

Ubisoft chce przygotować o wiele lepszą produkcję aniżeli pierwsze Watch Dogs i w przypadku Watch Dogs 2 podchodzi do tego bardziej profesjonalnie. Szuka specjalistów z różnych dziedzin, a skoro gra ma mieć nową mechanikę poruszania się po mieście - niezwykle płynną - toteż zatrudniono profesjonalnego instruktora parkouru.

Mówi o tym Danny Belanger, dyrektor wykonawczy gry, w rozmowie z serwisem GamingBolt:

"Naprawdę chcemy dać graczom dużą swobodę ruchu. Nazywamy to '"wobodnym podejściem", chcemy, aby gracze rzeczywiście mogli zacząć wspinać się na wszystko, niezależnie od kąta podejścia. Dlatego zatrudniliśmy ekspertów. Jakby nie patrzeć, znaczenie ma przede wszystkim doświadczenie, jakie wyciągną gracze z produkcji. Aby na to wpłynąć, chcemy dać im jak najwięcej możliwości".

Oczywiście to dobra wiadomość, bo przecież kto, jak kto, ale ekipa odpowiadająca za całą serię Assassin's Creed na takiej mechanice poruszania zna się jak nikt inny. Zatrudniony instruktor ma pomóc w nagrywaniu sesji motion-capture oraz uwydatnieniu ruchów bohatera podczas zabawy, aby były one realistyczne i nie aż tak "przekolorowane", jak w serii o skrytobójcach.

Watch Dogs 2 pojawić się ma na PlayStation 4, Xboksie One oraz komputerach osobistych dopiero jesienią, 15 listopada 2016 roku.


Sprawdź także:
Watch_Dogs 2

Watch_Dogs 2

Premiera: 29 listopada 2016
PC, PS4, XBOX ONE

Watch_Dogs 2 to kontynuacja gry akcji wydanej w 2014 roku. Za jej stworzenie ponownie odpowiada studio Ubisoft. Premiera gry dla komputerów oraz konsol Xbox One i PlaySta...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosMicMus123456789   @   12:39, 07.07.2016
Trudno żeby takiego specjalisty czy konsultanta nie zatrudnić. Techland przy Dying Light zrobił to samo.
0 kudosJackieR3   @   13:06, 07.07.2016
Nowy dyrektor ?
No nie dziwota że gry tyle kosztują.
0 kudosremik1976   @   16:25, 07.07.2016
A to wszystko po to by gry Ubi nie były kalkami Assassina tylko zapowiada się, że znowu będą. Kurczę czy w każdej grze główny bohater musi być małpą skaczącą po ścianach? Mi już się niedobrze robi od tego parkouru. Gry Ubi mają niestety to do siebie, że ich bohaterowie spędzają 3/4 życia zwisając na gałęziach. Trochę normalności by się przydało. Batman tyle czasu nie spędza w powietrzu co wszystkie Assassynowate postacie ze stajni Ubi.
0 kudosJackieR3   @   17:01, 07.07.2016
Cytat: remik1976
Kurczę czy w każdej grze główny bohater musi być małpą skaczącą po ścianach? Mi już się niedobrze robi od tego parkouru. Gry Ubi mają niestety to do siebie, że ich bohaterowie spędzają 3/4 życia zwisając na gałęziach.

Siadając do gry warto zakupić parę bananów. Zadziorny No i poprosić żonkę żeby poiskała. Szczęśliwy Puszcza oko
0 kudosTheCerbis   @   19:43, 07.07.2016
Biorąc pod uwagę pewne powiązanie pierwszego Watch_Dogs z Assassin's Creed... Tylko tak jak Remik wspomniał, gry Ubisoftu są robione na jedno kopyto. Forsa się zgadza, ale do czasu. Ludzie w końcu zacznie męczyć ten sam schemat.
0 kudosmrPack   @   22:19, 07.07.2016
No to pozwolą się poczuć prawie jak w AC Puszcza oko Z braku kolejnej części serii w tym roku przyciągną do WD2 graczy lubiących parkour. Tylko trochę tych wież do wspinania będzie im pewnie brakować Dumny
Dodaj Odpowiedź