Ubisoft zatrudniło specjalistę od parkouru do prac nad Watch Dogs 2
Watch Dogs 2 będzie rozbudowaną produkcją, przy której jednym z dyrektorów jest specjalista od parkouru.
Ubisoft chce przygotować o wiele lepszą produkcję aniżeli pierwsze Watch Dogs i w przypadku Watch Dogs 2 podchodzi do tego bardziej profesjonalnie. Szuka specjalistów z różnych dziedzin, a skoro gra ma mieć nową mechanikę poruszania się po mieście - niezwykle płynną - toteż zatrudniono profesjonalnego instruktora parkouru.
Mówi o tym Danny Belanger, dyrektor wykonawczy gry, w rozmowie z serwisem GamingBolt:
"Naprawdę chcemy dać graczom dużą swobodę ruchu. Nazywamy to '"wobodnym podejściem", chcemy, aby gracze rzeczywiście mogli zacząć wspinać się na wszystko, niezależnie od kąta podejścia. Dlatego zatrudniliśmy ekspertów. Jakby nie patrzeć, znaczenie ma przede wszystkim doświadczenie, jakie wyciągną gracze z produkcji. Aby na to wpłynąć, chcemy dać im jak najwięcej możliwości".
Oczywiście to dobra wiadomość, bo przecież kto, jak kto, ale ekipa odpowiadająca za całą serię Assassin's Creed na takiej mechanice poruszania zna się jak nikt inny. Zatrudniony instruktor ma pomóc w nagrywaniu sesji motion-capture oraz uwydatnieniu ruchów bohatera podczas zabawy, aby były one realistyczne i nie aż tak "przekolorowane", jak w serii o skrytobójcach.
Watch Dogs 2 pojawić się ma na PlayStation 4, Xboksie One oraz komputerach osobistych dopiero jesienią, 15 listopada 2016 roku.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler