Dlaczego przesunięto premierę Horizon: Zero Dawn?
Produkcja ma być maksymalnie dopieszczona i nie ma mowy o błędach.
W sieci pojawiły się nowe informacje dotyczące świetnie zapowiadającej się gry Horizon: Zero Dawn od zasłużonego studia Guerilla Games, która ekskluzywnie trafi na PlayStation 4. Dowiedzieliśmy się dlaczego przesunięto datę premiery tytułu oraz kilku nowych informacji na temat samej rozgrywki.
Redakcja Gamespot rozmawiała z jednym z producentów gry, niejakim Mathijsem de Jongem, który podkreślił, że projekt jest tak duży, że wymagał wydłużenia czasu produkcji. Wszystko ma być już w dniu premiery dopięte na ostatni guzik i nie ma mowy o jakichkolwiek błędach.
''Tu chodzi o poprawienie wszelkich drobnych szczegółów. Mamy otwarty świat, jest bardzo duży. Mamy masę zadań i różne regiony. Do tego dochodzi całe mnóstwo maszyn. Samo testowanie poszczególnych elementów zajmuje masę czasu, tego jest tak dużo. Chcemy jeszcze ulepszyć tę grę przed jej wypuszczeniem. W studiu jest nas tutaj dwieście osób, ale nie zmienia to faktu, że to wszystko wymaga czasu przy tak dużej grze.''
Co więcej, wspomniany producent ujawnił sporo nowych ciekawostek na temat rozgrywki. Do najciekawszych należą:
- Ze zwierząt w grze spotkamy gęsi, dziki, króliki, ryby i nie tylko. Na wszystko można polować, a pozyskanymi materiałami da się handlować;
- Aloy, główna bohaterka, potrafi pływać, ale w niektórych miejscach jej zdolności pływackie mogą okazać się niewystarczające;
- Niektóre roboty można wykorzystać jako wierzchowce, inne zaś będą walczyć po naszej stronie na skutek hakowania;
- Horizon: Zero Dawn to gra z ogromnym obszarem bez ekranów ładowania;
- W grze znajdzie się ciężkie uzbrojenie;
- Kupcy sprzedają różne stroje, ale wygląd owych ubiorów zależy od regionów. Dodatkowo ubrania można ulepszać częściami wyciągniętymi z pokonanych maszyn.
Tytuł zapowiada się zatem bardzo interesująco. Pojawi się na PlayStation 4 już z dniem 1 marca 2017 roku.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler