Kara, bohaterka Detroit: Become Human, na PlayStation 3 oraz PlayStation 4

Kara to bohaterka wspaniale zrealizowanego dema technologicznego Quantic Dream, która stała się później protagonistką gry Detroit: Become Human.

@ 27.01.2016, 12:22
Patryk "juve" Jankowski
Jestem szczęśliwym, wieloletnim i oddanym użytkownikiem konsol PlayStation. Lubię dopracowane, rozbudowane i ambitne gry wideo z najwyższej półki. Osobiście znam Solid Snake'a, z Larą Croft umawiałem się na randki i mieszkam w Residencji. Rzekłem.
ps4

Kara, bohaterka Detroit: Become Human, na PlayStation 3 oraz PlayStation 4

W sieci pojawił się interesujący materiał wideo, ukazujący porównanie graficzne dema technologicznego Kara od Quantic Dream. Autorzy filmu zestawili dwie jego wersje, z PlayStation 4 oraz PlayStation 3. Przypominamy tylko, że mowa tutaj o krótkiej prezentacji możliwości silnika graficznego twórców Detroit: Become Human.

W przypadku nowej konsoli Sony jakość oprawy graficznej jest oczywiście o wiele wyższa. Choć nie można mówić tutaj o rewolucji oraz nie wiadomo jakim skoku, to jednak Quantic Dream udało się wykrzesać o wiele więcej na nowszej platformie. Dzięki prezentacji możemy też zerknąć z jaką grafiką będziemy mieli do czynienia w przypadku kolejnej opowieści twórców Heavy Rain oraz Beyond: Dwie Dusze.

Czekacie na najnowszą grę tego producenta czy może przestały Was już bawić wirtualne opowieści Davida Cage'a i wolelibyście coś bardziej skoncentrowanego na rozgrywce, aniżeli historii?


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosmrPack   @   13:02, 27.01.2016
Nie liczę na to, że Cage zmieni styl prezentacji swoich gier z interaktywnego filmu na grę nastawioną bardziej na rozgrywkę. Można tylko oczekiwać, że fabuła będzie interesująca jak w Heavy Rain czy Fahrenheicie.
0 kudosMicMus123456789   @   16:08, 27.01.2016
Różnica jest ogromna. Co do samej gry, w wyżej wymienione nie miałem okazji grać, ale Become Human mnie zainteresowało i to bardzo Szczęśliwy Więc jeśli gra będzie bardziej filmem niż grą narzekać raczej nie będą, bo to będzie mój pierwszy interaktywny film Dumny