Deus Ex: Rozłam Ludzkości zalicza półroczny poślizg
Gra wyjdzie dopiero pod koniec wakacji.
Eidos Studios potrzebuje znacznie więcej czasu na dopracowanie wszystkich wszczepów Adama Jensena. Za pośrednictwem oficjalnej strony internetowej deweloperzy oznajmili, iż Deus Ex: Rozłam Ludzkości ukaże się dopiero 23 sierpnia 2016 roku, a nie pod koniec lutego, jak wcześniej zakładano.
Parafrazując tekst znanej reklamy z udziałem Pana Marka Kondrata, powód tej obsuwki jest krótki i niektórym znany, producenci pragną stworzyć iście mistrzowskiego spadkobiercę Buntu Ludzkości, a dodatkowy czas na przygotowanie i odpicowanie każdego niuansu cyberpunkowego produktu tylko im w tym pomoże. Z perspektywy graczy, czekanie na upragniony tytuł nikomu nie przychodzi z łatwością, no ale twórcy, wiedzą gdzie stoją, bowiem całkowicie bezpodstawnie taka decyzja podjęta by nie została.
"Do tej pory jesteśmy dumni i usatysfakcjonowani pracami nad Rozłamem Ludzkości. Jednakże przechodzimy teraz grę i widzimy, że wymaga ona więcej czasu poświęconego na postprodukcyjny tuning, iteracje oraz udoskonalenie jej, aby spotkała się z naszymi wysokimi standardami. W celu osiągnięcia tych celów, musimy przesunąć datę premiery na 23 sierpnia 2016 roku" - poinformował David Anfossi, szef studia.
Jakieś głębsze przemyślenia? Dajcie znać w komentarzach!
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler